کد خبر: ۲۱۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۷ - 2018December 31
با توجه به این‌که موضوع استعفای وزیر بهداشت مطرح شده است، اگر تا فردا این موضوع حل نشود کمیسیون در جلسه خود به بررسی علل استعفای وزیر بهداشت می‌پردازد و در صورت نیاز از آقای قاضی‌زاده نیز برای ارائه توضیحات دعوت می‌کند
شفا آنلاین>سلامت>یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی دلایل استعفای وزیر بهداشت در جلسه فردا (سه‌شنبه) این کمیسیون خبر داد و گفت که در صورت نیاز از قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز برای حضور در این جلسه دعوت به عمل خواهد آمد.

به گزارش شفا آنلاین، محسن علیجانی اظهار کرد: با توجه به این‌که موضوع استعفای وزیر بهداشت مطرح شده است، اگر تا فردا این موضوع حل نشود کمیسیون در جلسه خود به بررسی علل استعفای وزیر بهداشت می‌پردازد و در صورت نیاز از آقای قاضی‌زاده نیز برای ارائه توضیحات دعوت می‌کند.

وی اظهار کرد: ما به دنبال حل موضوع هستیم تا علت استعفای وزیر مشخص شود، چون می‌خواهیم وزیر برای ادامه کار به وزارت بهداشت(Ministry of Health) برگردند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که براساس شنیده‌ها علت استعفای وزیر بهداشت بودجه اختصاص داده به این وزارتخانه و بخش بهداشت و درمان بوده است، گفت: البته بررسی‌های ما نشان می‌دهد که سازمان برنامه و بودجه، بودجه خوبی را برای حوزه سلامت اختصاص داده است کما این‌که معتقدیم مشکلات این حوزه تنها با بودجه حل نمی‌شود و باید تغییرات اساسی‌تر در طرح تحول لحاظ شود به خصوص در اجرای این طرح به برنامه‌های توسعه توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

از روز گذشته اخباری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت منتشر شده است و گفته شده علت استعفای وزیر بهداشت وضعیت بودجه بخش سلامت در سال آینده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: