کد خبر: ۲۱۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۷ - 2018December 31
گروه تحقیقاتی قلب و عروق دانشکده مهندسی مکانیک هم‌اکنون در حال ثبت اختراع بین‌المللی در زمینه قلب جنین است
شفاآنلاین>سلامت>عضو هیات علمی دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به برخی دستاوردهای گروه تحقیقاتی قلب عروق دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این گروه در حال ثبت یو.اس پتنت در خصوص قلب جنین است.

به گزارش شفاآنلاین، علی غفاری در گردهمایی پژوهشگران حوزه زیست‌فناوری که در دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد، ابتدا به تشریح فعالیت‌های تحقیقاتی در حوزه مهندسی پزشکی پرداخت و گفت: شروع فعالیت دانشکده مکانیک در زمینه‌های زیستی در گروه دینامک کنترل بوده و به شناسایی سیستم‌ها از جمله شناسایی بیماری‌های قلبی سیستم‌های بیولوژیک درحوزه کاربردی سرطان <Cancer>و دستاوردها در حوزه مکانیک برمی‌گردد.

وی با اشاره به سابقه تاریخی ایران در تشخیص گرفتگی عروق کرونری، اظهار کرد: در دانشکده مکانیک در تلاش بودیم تا گرفتگی عروق را از طریق سیگنال ای‌.سی‌.جی تشخیص دهیم.

عضو هیات دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در پایان رتبه اول گروه مکانیک این دانشگاه را در مسابقات جهانی تشخیص بیماری‌های قلبی عروقی در سال 2007 و نیز رتبه اول غیر رسمی این دانشگاه (به علت تاخیر در ارائه) در مسابقات مربوط به قلب جنین در سال 2016 را یادآور شد و افزود: گروه تحقیقاتی قلب و عروق دانشکده مهندسی مکانیک هم‌اکنون در حال ثبت اختراع بین‌المللی در زمینه قلب جنین است.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: