کد خبر: ۲۱۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۷ - 2018December 30
سازمان بیمه سلامت نیز به عنوان حامی بیمه‌شدگان در شرایط دشوار بیماری در کنار تمام بیمه شدگان سازمان قرار دارد و آقای محب اهری نیز به عنوان یکی از بیمه‌شدگان این سازمان و خاطرات ارزشمندی که برای همه مردم ایران ثبت کرده مورد حمایت سازمان بیمه سلامت قرار دارد
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت گفت: طی صحبت‌های انجام شده با آقای محب اهری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، وضعیت درمانی و بیمه‌ای وی پیگیری می‌شود و سازمان بیمه سلامت در تمام مراحل درمانی این بازیگر ارزشمند در کنار وی حضور دارد.

به گزارش شفاآنلاین، محمد هاشمی درباره وضعیت درمانی حسین محب اهری افزود: ضمن گفت و گو با آقای محب اهری و خانواده وی در جریان روند درمانی این بازیگر قرار گرفتیم و وضعیت بیمه او را نیز پیگیری کردیم.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، وی ادامه داد: امیدواریم شرایط درمانی او به بهترین شکل ادامه پیدا کرده و بهبودی حاصل شود.

هاشمی بیان کرد: سازمان بیمه سلامت نیز به عنوان حامی بیمه‌شدگان در شرایط دشوار بیماری<Sickness> در کنار تمام بیمه شدگان سازمان قرار دارد و آقای محب اهری نیز به عنوان یکی از بیمه‌شدگان این سازمان و خاطرات ارزشمندی که برای همه مردم ایران ثبت کرده مورد حمایت سازمان بیمه سلامت قرار دارد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: