کد خبر: ۲۱۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۷ - 2018December 29
بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان سبد کالایی از خانواده یک نفره و چهار نفره به بالاتر در اختیار این قشر قرار گرفت و تقریباً کامل شده است
شفا آنلاین>اجتماعی>وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:بازنشستگان تأمین اجتماعی در بسته حمایتی دولت قرار دارند که منابع آن در دو نوبت تأمین شد و الان در مرحله اقدام و واریز است.

به گزارش شفا آنلاین،  محمد شریعتمداری در حاشیه آئین تکریم انوشیروان محسنی‌بندپی و معارفه وحید قبادی‌دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، اظهار داشت: بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان سبد کالایی از خانواده یک نفره و چهار نفره به بالاتر در اختیار این قشر قرار گرفت و تقریباً کامل شده است.

وی گفت: افرادی که تا حالا سبد کالا را دریافت نکرده‌اند با مراجعه به سازمان بهزیستی مشکل آنها حل و فصل خواهد شد .

شریعتمداری گفت:در مرحله بعدی تحت سیاست‌های جبرانی دولت این امکان را در اختیار کارمندان دولت قرارداد که در آموزش و پرورش سبدهای کالایی تحویل داده شد آن هم متوسط همان ۲۰۰ هزار تومان بود.

وی گفت: همچنین اکثر اقشار کارمندان دولت کشوری و لشکری و بعد بازنشستگان کشوری و لشکری اختصاص پیدا کرد.

وزیر تعاون گفت:در مرحله سوم بازنشستگان تأمین اجتماعی بودند که منابع آن در دو نوبت تأمین شد که الان در مرحله اقدام و واریز است.

شریعتمداری گفت: بعد از این مرحله نوبت به بخشی از جامعه می‌رسد که تحت پوشش یک نهاد و دستگاه مشخص نیستند و با درآمد ماهیانه کمتر از ۳ میلیون تومان هستند.

وی ادامه داد:از طریق بانک‌های اطلاعاتی که در اختیارمان هست و همچنین سازمان تأمین اجتماعی و از طریق پرداخت حق بیمه‌شوندگان اطلاعات آنها این این بخش از جامعه را شناسایی می شود.

شریعتمداری گفت:کاری که توسط مجریان انجام می‌شود شاید دارای خطای انسانی باشد به همین منظور افرادی که سبد کالا دریافت نکرده‌اند می‌توانند به همان مرکز خود که اگر بهزیستی است بهزیستی و اگر سازمان تأمین اجتماعی است این سازمان مراجعه و سبد کالای خود را تحویل بگیرند و مشکلی برای تأمین مالی این ماجرا وجود ندارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: