کد خبر: ۲۱۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۷ - 2018December 28
این زن باردار که ۶ماه از دوران بارداری او می گذشت به میزان ۹۵درصد سوختگی داشت که برای درمان به بیمارستانی در شهریاسوج انتقال داده شد که بعلت شدت جراحات وارده متاسفانه جان باخته است
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>خودسوزی یکی از خشن‌ترین و دردناک‌ترین روش‌های خودکشی است وبه دلیل زخم‌ها و عفونت‌های عمیق و پیچیده، میزان هلاکت با آن حتی از روش‌هایی چون حلق‌آویزی هم بیشتر است.

به گزارش شفاآنلاین، براساس آمار ها میزان خودسوزی زنان ایرانی در خاورمیانه از دیگر همتایان خود در این منطقه بیشتر گزارش شده است.

دراستان کهگیلویه وبویراحمد اگرچه آمار خودسوزی تا حدودی رو به کاهش بوده اما حالا توضیحات رئیس مرکز بهداشت بخش دیشموک در کهگیلویه خبر از پنج فقره خودسوزی در این بخش می دهد.

علی بخش فرامرزی گفت : زهرا عباسی زن باردار ۱۶ ساله بر اثر خودسوزی به مرکز درمانی بخش انتقال داده شد.

این مسئول بهداشتی در مورد میزان سوختگی این زن جوان گفت : این زن باردار که ۶ماه از دوران بارداری او می گذشت به میزان ۹۵درصد سوختگی داشت که برای درمان به بیمارستانی در شهریاسوج انتقال داده شد که بعلت شدت جراحات وارده متاسفانه جان باخته است.

رئیس مرکز بهداشت بخش دیشموک آمار خودسوزی ها<Self-immolation> دراین بخش کمتر توسعه یافته را تنها به این مورد نمی داند ویا آور شدند: از ابندای سال تاکنون ۵مورد سوختگی در بخش دیشموک گزارش شده که از این تعداد ۴ نفر جان خود را از دست داده است.

از این تعداد چهار زن متاهل و یکی از انها مجرد بوده است.

بخش دیشموک در فاصله ۸۵کیلومتری از دهدشت مرکزشهرستان کهگیلویه واقع شده است که جمعیتی بالغ بر ۲۳هزار نفر را درخود جای داده است. این بخش از جمله مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد می باشد که در مرز کهگیلویه وبویراحمد وخوزستان واقع شده است.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: