کد خبر: ۲۱۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۷ - 2018December 27
اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین به شهروندان تهرانی توصیه کرده است تا در این مدت از اطراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و برای عبور از جاده های کوهستانی و برف گیر تمهیدات لازم را در نظر بگیرند
شفاآنلاین>اجتماعی> اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: دمای هوای استان تهران از روز شنبه(8 دی ماه) سه تا هفت درجه کاهش می یابد.

به گزارش شفاآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت پنجشنبه تا اواخر وقت جمعه در استان تهران در بعضی از ساعات بارش باران و در نیمه شمالی استان بارش باران<Rain>، برف و مه پیش بینی می شود.

این اطلاعیه ادامه داده است: شدت بارش در ارتفاعات شمالی استان است همچنین جمعه اوایل شب در پاره ای نقاط بخصوص مناطق جنوبی استان وزش باد شدید خواهیم داشت و در روز شنبه دمای هوا در سطح استان سه تا هفت درجه کاهش می یابد.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین به شهروندان تهرانی توصیه کرده است تا در این مدت از اطراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و برای عبور از جاده های کوهستانی و برف گیر تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

همچنین بر اساس این گزارش کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه به ترتیب (6-13)، ( 3-11) و (1-8) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

این گزارش همچنین آبعلی را با منفی 3 درجه سردترین و فرودگاه امام خمینی (ع) و شهریار را با 15 درجه گرمترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته اعلام کرده است.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: