کد خبر: ۲۱۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۷ - 2018December 27
یک جوان ۳۳ ساله ایرانی بنام سهیل رفیع پور، در یک حادثه تیراندازی در شب کریسمس در شمال تورنتو کشته شد
شفاآنلاین>سلامت> جوان ایرانی در شب کریسمس، در شمال تورنتو با گلوله کشته شد

به گزارش شفاآنلاین، یک جوان ۳۳ ساله ایرانی بنام سهیل رفیع پور، در یک حادثه تیراندازی در شب کریسمس در شمال تورنتو کشته شد.

پلیس منطقه یورک در شمال شهر تورنتو با انتشار اطلاعیه‌ای از همه کسانی که به هر شکلی اطلاعی در باره این واقعه یا مقتول دارند تقاضا کرده‌ است برای کشف جزئیات این واقعه مرگبار با پلیس همکاری کنند.

به گزارش پلیس شامگاه دوشنبه ۲۴ دسامبر، حدود ساعت ۹:۳۰ پلیس منطقه یورک با دریافت چند تماس تلفنی در باره شنیده شدن صدای شلیک گلوله در یک منطقه مسکونی، در محدوده خیابان‌های بی‌ویو و استافویل در شهر ریچموندهیل به محل حادثه می‌رود.

پلیس مشخصات فردی را که در منطقه ریچموند هیل آنتاریو در اثر تیر اندازی توسط فردی ناشناس کشته شد را منتشر کرد. سهیل رفیع پور، ایرانی 33 ساله در این حادثه کشته شده است و پلیس در حال بررسی (Survey)پرونده می باشد. پلیس از مردم خواسته است تا در صورت داشتن اطلاعاتی با پلیس آنتاریو تماس بگیرند.  

مأموران پلیس با رسیدن به محل با فردی که به شدت براثر شلیک گلوله مجروح شده بود مواجه می‌شوند.

جوان مجروح(Injured) پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است. پلیس مشخصات فرد کشته شده را سهیل رفیع‌ پور، ۳۳ ساله، ساکن تورنتو معرفی کرده است.

به گفته پلیس برخی از افراد حاضر در صحنه گفته‌اند یک اتومبیل SUV تیره رنگی را دیده‌اند که بلافاصله پس از شنیده شدن صدای تیراندازی از محل حادثه با سرعت دور شده است.

قرار است آزمایشات بعدی علت اصلی مرگ جوان ایرانی را روشن کند.

لورا نیکول، مأمور پلیس واحد جنایی منطقه یورک گفته است به نظر او مقتول در اتومبیل بوده و بعد اتومبیل دیگری به او نزدیک شده و پس از تیراندازی به مقتول از محل حادثه دور شده است.

به گفته پلیس حادثه مرگبار شب کریسمس یک حادثه تیراندازی اتفاقی نبوده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: