کد خبر: ۲۱۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۷ - 2018December 26
ثبت نام آزمون کتبی دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۸ گروه علوم پزشکی در نیمه دوم بهمن در سایت سنجش پزشکی انجام می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سنجش پزشکی گفت: ثبت نام برای آزمون دکتری علوم پزشکی ۹۸ با ۲ رشته جدید در نیمه دوم بهمن انجام می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، آبتین حیدرزاده رئیس سنجش پزشکی با اشاره به زمان ثبت نام دکتری گروه علوم پزشکی ۹۸ گفت: ثبت نام آزمون کتبی دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۸ گروه علوم پزشکی در نیمه دوم بهمن در سایت سنجش پزشکی انجام می‌شود.

وی به زمان برگزاری آزمون دکتری سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۸ گروه علوم پزشکی در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت سال ۹۸ برگزار می‌شود.

حیدرزاده اظهار کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی فارغ التحصیلان رشته آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت در آزمون دکتری رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و فارغ التحصیلان رشته ایمنی شناسی پزشکی می‌توانند در دکتری رشته علوم نیز اعصاب شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط پذیرش دکتری اخلاق پزشکی گفت: شرط پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته اخلاق پزشکی(Medical ethics) تغییری نکرده است و داوطلبان دکتری حرفه‌ای پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی و کارشناسی ارشد اخلاق پزشکی می‌توانند برای شرکت در دکتری اخلاق پزشکی ثبت نام کنند.

رئیس سنجش پزشکی یادآوری کرد: پیش از این نیز دبیرخانه علوم پایه، بهداشت و تخصصی اعلام کرده بود که رشته‌های ایمنی شناسی پزشکی و علوم سلولی کاربردی در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی سال ۱۳۹۸ مشابه سال گذشته به صورت جداگانه و تک رشته‌ای و نه مجموعه‌ای برگزار می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: