کد خبر: ۲۱۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۷ - 2018December 25
کارت ورود به جلسه شانزدهمین دوره آزمون ارزشیابی داروسازی دانش آموختگان خارج از کشور و آزمون ملی دندانپزشکی از ساعت ۱۸ امروز سه‌شنبه ۴ دی ۹۷ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://www.sanjeshp.ir/ در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

شفاآنلاین>سلامت>شانزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور و دهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ۶ دی ماه ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش شفاآنلاین،آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ٩ صبح روز پنجشنبه ۶ دی ۹۷ و آزمون دروس علوم پایه رأس ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۶ دی ماه ۹۷ در یکی از دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران برگزار خواهد شد که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می‌شود.

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده‌اند، با ارائه درخواست کتبی به مرکز خدمات آموزشی، می توانند از نتیجه قبولی قبلی استفاده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، جهت شرکت در مرحله عملی آزمون به یکی از دانشگاه های علوم پزشکی معرفی خواهند شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: