کد خبر: ۲۱۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 21
پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا برای امروز ۳۰ آذر حاکی از وزش باد با بزرگی بالاتر از پنج متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی است و به تدریج از شبانگاه از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود
شفاآنلاین>سلامت> مرکز پایش آلودگی هوا شاخص هوای پایتخت اعلام کرد: کیفیت هوای پایتخت هم اکنون در شرایط سالم قرار دارد و تا فردا از نظر شرایط کیفی هوای مطلوب‌ تری برقرار می شود.

به گزارش شفاآنلاین، پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا برای امروز ۳۰ آذر حاکی از وزش باد با بزرگی بالاتر از پنج متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی است و به تدریج از شبانگاه از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود.

بنا بر این اعلام، با تداوم این شرایط جوی تا فردا اول دی برای برخی ساعات بارش پراکنده باران و وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود. همچنین تا روز آینده کاهش محسوسی در دما هوا (Air)پایتخت مشاهده خواهد شد.

بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز ۳۰ آذر در شرایط سالم قرار دارد و انتظار می رود تا فردا از غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق کاسته شده و شرایط کیفیت هوای مطلوب‌تری در بیشتر مناطق پایتخت برقرار شود.

 کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۷۴ در شرایط سالم قرار داشت. کیفیت(Quality) هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۵۶ همچنان در شرایط سالم است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار