کد خبر: ۲۱۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 20
مرحله اول ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از ۱۶ آذر شروع شد و ۲۵ آذر پایان یافت
 شفا آنلاین>اجتماعی>مشاور عالی سازمان سنجش گفت: براساس آمار نهایی ۴۵۷ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام کردند. فرصت مجدد از ۲۸ بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش شفا آنلاین:حسین توکلی گفت: مرحله اول ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از ۱۶ آذر شروع شد و ۲۵ آذر پایان یافت.

وی افزود: اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در این بازه زمانی در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ ثبت نام کردند، از ۲۸ بهمن تا اول اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: داوطلبان می توانند با مطالعه اطلاعات ثبت نامی خود در صورت نیاز این اطلاعات را ویرایش کنند.

توکلی خاطرنشان کرد:  همچنین به منظور ارائه تسهیلات برای افراد علاقه مند به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ که در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۵ آذرماه موفق به ثبت نام نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده تا از ۲۸ بهمن تا اول اسفند ۹۷ نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار