کد خبر: ۲۱۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 18
و دانش آموز با نام‌های صبا عربی و مونا خسروپرست در این حادثه جان باختند و دو دانش آموز دیگر دچار سوختگی هستند که حال آنها چندان مناسب نیست و باید برای بدست آوردن سلامتی آنها دعا کرد
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>سه دانش‌آموز دختر که در حادثه آتش‌سوزی مدرسه دچار سوختگی بیش از ۹۰ درصد شدند، جان خود را از دست دادند.

به گزارش شفاآنلاین، مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این باره گفت: این واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان بوده که طعمه حریق شد.

راشدی بیان کرد: حال چهار کودک یک واحد آموزشی دچار حریق شده زاهدان به دلیل سوختگی 70 درصد وخیم گزارش شده است.


وی اظهار کرد: چهار دستگاه آمبولانس این دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند که چهار کودکی که دچار سوختگی<Burn> شدید شده بودند را به بیمارستان امام علی(ع) منتقل کردند.

راشدی گفت: این مرکز آموزشی دارای 59 کودک بود که بلافاصله بعد از حضور تیم های آتش نشانی این کودکان از محل حادثه خارج شدند.

علت این حادثه در دست بررسی است.

سوختگی بالای 90 درصد دو کودک

‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت؛ یک واحد پیش دبستانی خصوصی در زاهدان دچار حریق شد که بر اثر آن 4 کودک دچار سوختگی شدید شدند.

‌دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: 3 دقیقه پس از وقوع حادثه، کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در محل حاضر شده و اقدامات حیاتی و درمان اولیه شروع و مصدومین بلافاصله به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه بخش سوختگی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان یکی از مجهزترین بخش های سوختگی کشور است، ادامه داد: در معاینات اولیه مشخص شد که متاسفانه 2 کودک دچار سوختگی سوختگی بالای 90 درصد و دو کودک دچار سوختگی تنفسی و جسمی بالای 70 درصد شده اند.

فوت دو دانش‌آموز در آتش‌سوزی مدرسه

دو دانش‌آموز دختر که در حادثه آتش‌سوزی مدرسه دچار سوختگی بیش از ۹۰ درصد شدند، جان خود را از دست دادند.

پیش‌دبستان و دبستان غیردولتی دخترانه اسوه حسنه ساعت 9 صبح امروز دچار آتش‌سوزی شد. علت آتش‌سوزی، استفاده از چراغ نفتی برای گرم کردن یکی از کلاس‌های درس بود. با وجود آنکه استفاده از این چراغ‌ها و بخاری‌های چکه‌ای ممنوع است اما مدرسه از آن استفاده می‌کرد و بر اثر آتش‌سوزی چراغ نفتی و سرایت آتش به کلاس درس 4 دانش‌آموز دچار سوختگی شدند.

یک دانش‌آموز پیش‌دبستانی و سه دانش‌آموز کلاس اولی دچار سوختگی شده‌اند.

به گزارش آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان - مونا خسروپرست و صبا عربی سه دانش آموز آسیب دیده در این حادثه جان خود را از دست دادند.



سومین دانش‌ آموز آسیب دیده در آتش سوزی مدرسه احیا شد

مدیرروابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: پزشکان توانستند "مریم نوکندی" دانش آموزی که پیش از این تصور می کردیم فوت کرده است احیا کنند.

طبق اعلام علی مرادی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، سومین دانش آموز آسیب دیده در حادثه آتش سوزی دبستان دختران اسوه شهر زاهدان با تلاش پزشکان احیا شد.

وی افزود: پیش از این تصور می‌کردیم که این دانش آموز فوت کرده اما کادر پزشکی از احیای این دانش آموز به نام مریم نوکندی خبر می‌دهند.

مدیرروابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دو دانش آموز با نام‌های صبا عربی و مونا خسروپرست در این حادثه جان باختند و دو دانش آموز دیگر دچار سوختگی هستند که حال آنها چندان مناسب نیست و باید برای بدست آوردن سلامتی آنها دعا کرد.

پیش از این و ساعاتی قبل مسئولان آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از فوت سه دانش آموز در این حادثه خبر داده بودند.برترین ها

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: