کد خبر: ۲۱۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 17
با توجه به اینکه محل حادثه نزدیک ایستگاه آتش نشانی است بنابراین با حضور به موقع ماموران آتش نشانی و انجام عملیات نجات زیر یک دقیقه و پهن کردن تشک‌های آتش نشانی زیر پل شاهد اتفاق ناگواری نبودیم و این حادثه به خوبی به اتمام رسید
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: دختر۱۷ ساله ای حوالی ساعت ده و ۴۵ دقیقه صبح از پل جابر اصفهان سقوط کرد.

به گزارش شفاآنلاین، عابدی اظهار داشت: به دنبال اعلام سقوط یک دختر جوان از پل جابر، ‌یک کد اورژانس اعزام شد که با رسیدن به موقع نیروهای امداد آتش نشانی<Fire Stations>، حادثه دیده با وارد آمدن ضربه به دست و پا به بیمارستان کاشانی منتقل داده شد.

وی با بیان اینکه این دختر جوان در هوشیاری کامل به بیمارستان انتقال داده شد، گفت: اورژانس پس از اعلام  حادثه ۴ دقیقه بعد به محل حادثه رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه محل حادثه نزدیک ایستگاه آتش نشانی است بنابراین با حضور به موقع ماموران آتش نشانی و انجام عملیات نجات زیر یک دقیقه و پهن کردن تشک‌های آتش نشانی زیر پل شاهد اتفاق ناگواری نبودیم و این حادثه به خوبی به اتمام رسید. خبرآنلاین
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: