کد خبر: ۲۱۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 16
دخترمنشی با همدستی مرد مورد علاقه اش مخفیانه از پزشکان فیلمبرداری و با تهدید به انتشار آن در تلگرام و اینستاگرام از آنهاسكه طلا اخاذی میکرد
شفاآنلاین> اجتماعی> دخترمنشی با همدستی مرد مورد علاقه اش مخفیانه از پزشکان فیلمبرداری و با تهدید به انتشار آن در تلگرام و اینستاگرام از آنهاسكه طلا اخاذی میکرد.

به گزارش شفاآنلاین: چندی پیش پزشکی با حضور در دادسرای جنایی کرج از مردی به اتهام تهدید اینترنتی برای اخاذی شکایت کرد. با دستور بازپرس جنایی، پرونده برای ادامه تحقیقات در دستور کار ماموران پلیس فتای استان البرز قرار گرفت. شاکی به افسر تحقیق گفت: من به یکی از منشی‌هایم علاقه مند شده و با هم در ارتباط بودیم.

چند روز قبل، پیام هایی در تلگرام دریافت کردم مبنی براینکه از ارتباط من و منشی ام فیلم دارد و برای افشانشدن این ماجرا باید ۴۰ سکه بهار آزادی بپردازم. موضوع را جدی نگرفتم تا اینکه آن مرد از طریق تلفن همگانی با من تماس گرفت و دوباره تهدیدم کرد. روزبعد چند دقیقه از آن فیلم را از طریق تلگرام را برام فرستاد و گفت اگر ماجرا را جدی نگیرم و سکه‌ها را تحویلش ندهم این فيلم را ابتدا برای همسرم و بعد برای دوستان و همکارانم در تلگرام و اینستاگرام ارسال می کند و آبرو و اعتبار حرفه ای ام را از بین می برد.

 تحقیقات پلیس فتا ادامه داشت تا اینکه ماموران چند روز پیش به سرنخ هایی دست یافتند که نشان میداد، مرد اخاذ در تلگرام با دختر جوانی در ارتباط است.

در ادامه تحقيقات معلوم شد دختر جوان یکی از منشی های آقای دکتر است که با هماهنگی قضایی بازداشت شد و به افسر تحقیق گفت: چندی پیش در کانال تلگرامی با پسرجوانی دوست شدم و بعد از آن باهم ملاقات هایی داشته و به هم علاقه مند شدیم. چون در مطب پزشکان کار می کردم، به پیشنهاد آن جوان تصمیم گرفتیم از پزشکان اخاذی کنیم. در ابتدا پزشکی که نزدش کار میکردم را فریب داده و با او در ارتباط بودم. طبق نقشه مان دوربین مداربسته ای را ماهرانه در زیر میز تلویزیون مطب جاسازی کردیم و از رابطه ای که با آن پزشك داشتم، مخفیانه فیلم گرفتم. يك هفته بعد مرد مورد علاقه ام با آن پزشك تماس گرفت و او را تهدید و فیلم را برایش ارسال کرد. وی با ارسال پیام های تهدیدآمیز از طريق تلگرام از مرد پزشك خواست، ۸۰ سکه بهار آزادی به وی بپردازد، در غیراین صورت فیلم را علاوه بر ارسال برای خانواده و همکارانش در کانال های تلگرامی، اینستاگرام منتشر می کند. .

 دخترشیاد ادامه داد: مرد پزشك تسلیم شد و ۸۰ سکه بهار آزادی را پرداخت کرد. سکه ها را میان خودمان تقسیم کردیم، چند هفته بعد برای اینکه کسی به ماجرا شك نكند من استعفا دادم و از آن مطب بیرون آمدم. در ادامه به عنوان منشی در مطب پزشك دیگری کارم را شروع کردم که يك منشی دیگر هم داشت. آنجا بود که متوجه رابطه دوستی آقای دکتر با منشی قدیمی او شدم.

موضوع را به مرد مورد علاقه ام گفتم و يك روز باهم درنبود منشی و مرد پزشك دوربین مداربسته را در اتاق او نصب کردیم و مخفیانه از رابطه شان فیلم گرفتیم. همدستم تهدیدهای تلگرامی و تلفنی را شروع کرد و از مرد پزشك برای پنهان ماندن رابطه اش و منتشرنشدن آن فیلم، ۴۰ سکه بهار آزادی خواست. اما در اجرای این اخاذی ناکام ماند و من دستگیر شدم.

 امیرمیرعشقی، دادیار اظهارنظر دادسرای جنایی کرج در این باره گفت: با اعتراف دختر جوان همدست فراری او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد.

 او نیز به همدستی دختر جوان در اقدام به نصب دوربین مداربسته در مطب پزشکان و فیلمبرداری مخفیانه از آنها اعتراف کرد.

 او گفت از یک پزشک 80 سکه بهار آزادی اخاذی کردند اما در اخاذی بعدی ناکام ماندند. جام جم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: