سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمت به بیمهشدگان نیاز به هیچ فرد یا شرکتی برای بازاریابی ندارد و در کل کشور فقط از طریق ادارههای کل و دفاتر پیشخوان، خدمات خود را به بیمه شدگان ارائه میکند
شفاآنلاین>سلامت> مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت گفت: «با شرکتهای سودجویی که از عنوان بیمه سلامت جهت کلاهبرداری از مردم استفاده میکنند، از طریق مراجع قضایی برخورد میشود.»
به گزارش شفاآنلاین، محمد منتقمیراد درباره سوءاستفاده از عنوان بیمه سلامت به وسیله تماسهای تلفنی برخی شرکتها، افزود: «سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمت به بیمهشدگان نیاز به هیچ فرد یا شرکتی برای بازاریابی ندارد و در کل کشور فقط از طریق ادارههای کل و دفاتر پیشخوان، خدمات (Services)خود را به بیمه شدگان ارائه میکند.»
وی ادامه داد: «متاسفانه برخی افراد یا شرکتها تحت عنوان صدور کارت هوشمند یا بیمه تکمیلی، اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم میکنند و به طور مثال میگویند هزینههای درمانی را با پرداخت هزینهای اندک انجام میدهند و به دنبال این کار، از اعتماد مردم سوء استفاده میکنند.»
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، منتقمیراد افزود: «البته تعدادی از این شرکتها شناسایی شدهاند و از مردم نیز میخواهیم که به این شرکتها و تماسهای تلفنی اعتماد نکنند و در اسرع وقت موضوع را به نزدیکترین اداره کل بیمه سلامت یا سامانه تلفنی ۱۶۶۶ اطلاع دهند. همکاران ما در سازمان بیمه سلامت موضوع را به صورت جدی پیگیری میکنند.»
معرفی متخلفان به مراجع قضائی
مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت هم از برخورد قضائی با شرکتهای سودجویی که ازعنوان بیمه سلامت جهت کلاهبرداری از مردم استفاده میکنند، خبر داد.
محمد منتقمی راد، درباره سوءاستفاده از عنوان بیمه(Insurance) سلامت به وسیله تماسهای تلفنی برخی شرکتها، افزود: «سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمت به بیمه شدگان نیاز به هیچ فرد یا شرکتی برای بازاریابی ندارد و در کل کشور فقط از طریق ادارههای کل و دفاتر پیشخوان خدمات خود را به بیمه شدگان ارائه میکند.»
وی ادامه داد: «متاسفانه برخی افراد یا شرکتها تحت عنوان صدور کارت هوشمند یا بیمه تکمیلی، اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم میکنند و به طور مثال میگویند هزینههای درمانی را با پرداخت هزینهای اندک انجام میدهند و به دنبال این کار، از اعتماد مردم سوء استفاده میکنند.»
منتقمی راد اظهار کرد: «البته تعدادی از این شرکتها شناسایی شدند و از مردم نیز میخواهیم که به این شرکتها و تماسهای تلفنی اعتماد نکنند و در اسرع وقت موضوع را به نزدیکترین ادارههای کل بیمه سلامت یا سامانه تلفنی ۱۶۶۶ اطلاع دهند. همکاران ما در سازمان بیمه سلامت موضوع را به صورت جدی پیگیری میکنند.»سپید