کد خبر: ۲۱۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 16
سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمت به بیمه‌شدگان نیاز به هیچ فرد یا شرکتی برای بازاریابی ندارد و در کل کشور فقط از ‏طریق اداره‌های کل و دفاتر پیشخوان، خدمات خود را به بیمه شدگان ارائه می‌کند
شفاآنلاین>سلامت> مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت گفت: «با شرکت‌های سودجویی که از عنوان بیمه سلامت جهت کلاهبرداری از ‏مردم استفاده می‌کنند، از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود.‏»

به گزارش شفاآنلاین، محمد منتقمی‌راد درباره سوء‌استفاده از عنوان بیمه سلامت به وسیله تماس‌های تلفنی برخی شرکت‌ها، ‏افزود: «سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمت به بیمه‌شدگان نیاز به هیچ فرد یا شرکتی برای بازاریابی ندارد و در کل کشور فقط از ‏طریق اداره‌های کل و دفاتر پیشخوان، خدمات (Services)خود را به بیمه شدگان ارائه می‌کند.‏»

وی ادامه داد: «متاسفانه برخی افراد یا شرکت‌ها تحت عنوان صدور کارت هوشمند یا بیمه تکمیلی، اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از ‏مردم می‌کنند و به طور مثال می‌گویند هزینه‌های درمانی را با پرداخت هزینه‌ای اندک انجام می‌دهند و به دنبال این کار، از اعتماد مردم ‏سوء استفاده می‌کنند.‏»

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، منتقمی‌راد افزود: «البته تعدادی از این شرکت‌ها شناسایی شده‌اند و از مردم نیز می‌خواهیم که به این شرکت‌ها و تماس‌های تلفنی ‏اعتماد نکنند و در اسرع وقت موضوع را به نزدیک‌ترین اداره‌ کل بیمه سلامت یا سامانه تلفنی ۱۶۶۶ اطلاع دهند. همکاران ما در ‏سازمان بیمه سلامت موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنند.‏»

معرفی متخلفان به مراجع قضائی
مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت هم از برخورد قضائی با شرکت‌های سودجویی که ازعنوان بیمه سلامت جهت کلاهبرداری از ‏مردم استفاده می‌کنند، خبر داد.

محمد منتقمی راد، درباره سوءاستفاده از عنوان بیمه(Insurance) سلامت به وسیله تماس‌های تلفنی برخی شرکت‌ها، ‏افزود: «سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمت به بیمه شدگان نیاز به هیچ فرد یا شرکتی برای بازاریابی ندارد و در کل کشور فقط از ‏طریق اداره‌های کل و دفاتر پیشخوان خدمات خود را به بیمه شدگان ارائه می‌کند.‏»

وی ادامه داد: «متاسفانه برخی افراد یا شرکت‌ها تحت عنوان صدور کارت هوشمند یا بیمه تکمیلی، اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از ‏مردم می‌کنند و به طور مثال می‌گویند هزینه‌های درمانی را با پرداخت هزینه‌ای اندک انجام می‌دهند و به دنبال این کار، از اعتماد مردم ‏سوء استفاده می‌کنند.‏»

منتقمی راد اظهار کرد: «البته تعدادی از این شرکت‌ها شناسایی شدند و از مردم نیز می‌خواهیم که به این شرکت‌ها و تماس‌های تلفنی ‏اعتماد نکنند و در اسرع وقت موضوع را به نزدیک‌ترین اداره‌های کل بیمه سلامت یا سامانه تلفنی ۱۶۶۶ اطلاع دهند. همکاران ما در ‏سازمان بیمه سلامت موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنند.‏»سپید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: