کد خبر: ۲۱۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 13
قاچاق دام به وزارت جهاد کشاورزی مرتبط است و سیستم‌های مرزی باید در این زمینه پاسخگو باشند اما میزان قاچاق با پیگیری‌های انجام شده بسیار کاهش یافته است
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: در برخی فروشگاه‌ها مانند میادین پر رفت و آمد، طبق گزارش‌هایی که به ما رسیده، رستوران‌های اطراف این اماکن 10 نفر را با پرداخت پول در صف خرید می‌آوردند و به اندازه 10 سهمیه دریافت می‌کردند که برای جلوگیری از این سوءاستفاده در این میادین هم توزیع گوشت با کارت ملی صورت می‌گیرد.

به گزارش شفاآنلاین: حمید ورناصری معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در خصوص توزیع گوشت منجمد اظهار کرد: توزیع گوشت<Meat> منجمد با کارت ملی در همه جای شهر انجام نمی‌شود. تنها در اماکنی که مورد سوءاستفاده برخی افراد قرار گرفته‌ این اقدام صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برخی توزیع‌کنندگان عمده فروش افرادی را اجیر می‌کردند تا به عنوان مصرف‌کننده سهمیه دولتی بگیرند و بعد به صورت آزاد می‌فروختند که مقرر شد افراد با ارائه کارت ملی گوشت منجمد دریافت کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: در اماکنی که سوءاستفاده وجود ندارد و یا میزان سوءاستفاده در حداقل قرار دارد بدون کارت ملی هم کار توزیع در حال انجام است.

ورناصری با اشاره به تخلف رستوران‌داران برای دریافت سهمیه بیشتر گوشت منجمد اذعان داشت: در برخی فروشگاه‌ها مانند میادین پر رفت و آمد، طبق گزارش‌هایی که به ما رسیده، رستوران‌های اطراف این اماکن 10 نفر را با پرداخت پول در صف خرید می‌آوردند و به اندازه 10 سهمیه دریافت می‌کردند که برای جلوگیری از این سوءاستفاده در این میادین هم توزیع گوشت با کارت ملی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در زمینه قاچاق دام زنده از کشور تصریح کرد: قاچاق دام به وزارت جهاد کشاورزی مرتبط است و سیستم‌های مرزی باید در این زمینه پاسخگو باشند اما میزان قاچاق با پیگیری‌های انجام شده بسیار کاهش یافته است.ایلنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: