کد خبر: ۲۱۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 12
با توجه به محدودیت تعداد آمبولانس‌ها تا پایان سال ۴۰ دستگاه آمبولانس جدید به پایگاه‌های اورژانس کشور اضافه می‌شود
شفاآنلاین> اجتماعی> رئیس اورژانس تهران گفت: با توجه به محدودیت تعداد آمبولانس‌ها تا پایان سال ۴۰ دستگاه آمبولانس جدید به پایگاه‌های اورژانس کشور اضافه می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین:  پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران درباره ساماندهی آمبولانس‌ها در پایتخت بیان کرد: تعداد زیادی از آمبولانس‌های شهر تهران در صورتی که بازسازی نشوند تقریبا باید در حدود یک تا 2 سال دیگر فرسوده شده و جز خودودهای اسقاطی محسوب می‌شوند و این در حالی است که در حالت عادی هم با کمبود آمبولانس مواجه هستیم.

وی ادامه داد: اغلب این آمبولانس‌ها حدود 12 تا 14 سال است که به فعالیت می‌پردازند و هر یک از آنها بیش از 300 تا 400 هزار کیلومتر مسافت را برای خدمت رسانی طی کرده‌اند.

صابریان گفت: با یک برنامه ریزی درست و با کمک خیرین 15  دستگاه از این  آمبولانس‌ها به چرخه عملیات بازگشت؛ 5 دستگاه در هفته گذشته به ناوگان عملیاتی اورژانس بازگشت و 10 دستگاه هم مدتی  قبل تر به این سیستم اضافه شده بود همچنین  بنا داریم تا 25 دستگاه آمبولانس تا پایان سال جاری به این ناوگان اضافه شود.

رئیس اورژانس تهران تشریح کرد: بازسازی این آمبولانس ها منجر به ایجاد 2 پایگاه به مجموعه اورژانس تهران شد؛ اکنون 188 پایگاه فعال در سطح تهران داریم و تا دهه فجر 10 پایگاه جدید را به مجموعه اضافه خواهیم کرد تا این عدد به 198 پایگاه اورژانس برسد.

وی یادآوری کرد: خیرین جامعه اگر به سمت بازسازی پایگاه‌ها و اورژانس روی بیاورند، جمعیت زیادی را از مرگ نجات خواهد داد. yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: