کد خبر: ۲۱۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - 2018November 28
هویج میوه ای انرژی زاست چه آن را خام بخورید یا بپزید و خواص زیادی برای سلامتی شما دارد اما نوشیدن روزانه یک لیوان آب هویج مفیدتر از خوردن دو عدد هویج در طول روز است و به عبارتی آب میوه‌ای است که نوشیدن روزانه آن معجزه ‌آفرین است
شفاآنلاین> سلامت> در این مطلب آمده است: هویج؛ میوه ای انرژی زاست، چه آن را خام بخورید یا بپزید و خواص زیادی برای سلامتی شما دارد اما نوشیدن روزانه یک لیوان آب هویج مفیدتر از خوردن دو عدد هویج در طول روز است و به عبارتی آب میوه‌ای است که نوشیدن روزانه آن معجزه ‌آفرین است.

به گزارش شفاآنلاین: آب هویج، مواد غذایی و معدنی زیادی دارد مانند منگنز، پتاسیم و دیگر موادی که می‌تواند بدن شما را در مقابل بیماری هایی همچون دیابت و سرطان تقویت کند و بینایی سلامت پوست، مو و ناخن را افزایش دهد.

هویج از نظر بیوتین، مولیبدن، فیبر، پتاسیم، ویتامین‌های K، B1، B6، C و E، منگنز، نیاسین، پانتوتنیک اسید، فولیت، فسفات و مس بسیار غنی است.

از خواص یک لیوان آب هویج می توان به تقویت بینایی، کاهش خطر بیماری های قلبی، ضد سرطان، افزایش ایمنی بدن، سلامت استخوان ها، سم زدایی از کبد، کاهش دهنده خطر آلزایمر، تقویت سوخت و ساز بدن، بهبود زخم‌ها و جلوگیری از عفونت و آنفلوآنزا اشاره کرد. جماران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: