کد خبر: ۲۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 05
شفاآنلاین- استاندار تهران گفت: علت مرگ 2 میلیون ماهی در فشافویه در دست بررسی است و ما به برخی اطلاعات در این باره دست پیدا کرده ایم.

به گزارش شفاآنلاین، سید حسین هاشمی عصر دوشنبه در حاشیه مراسم یادبود آیت الله ملکوتی در مسجد نور تهران در پاسخ به پرسشی درباره مرگ 2 میلیون ماهی در فشافویه گفت: کار کارشناسی بر روی این موضوع در حال انجام است و تا زمانی که نتایج مطالعات کارشناسی مشخص نشده نمی توان نتیجه نهایی را اعلام کرد

وی ادامه داد: البته بر اساس کارهای کارشناسی به یک سری اطلاعات دست پیدا کرده ایم که آن را در زمان مغتنم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

استاندار تهران درباره نظارت بر بازار و وضعیت قیمت ها نیز گفت: وظیفه استانداری و سازمان تعزیرات نظارت بر قیمت کالاها است و این کار به طور قطع انجام می پذیرد.

هاشمی درباره نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی نیز اظهار داشت: افزایش کرایه تاکسی ها بر اساس تصویب شورای شهر است و اضافه شدن 25 درصدی کرایه تاکسی ها از فردا (سه شنبه) اعمال خواهد شد.

وی درباره نرخ کرایه های اتوبوس ها و مترو نیز گفت: در این زمینه ستاد هدفمندی یارانه ها معتقد است این افزایش قیمت باید از ماه آینده اجرا شود اما شهرداری اعلام کرده که این افزایش همزمان با افزایش نرخ تاکسی ها انجام گیرد که این مسئله در حال بررسی و مذاکره است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: