کد خبر: ۲۱۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 17
انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران وارد مسیرمهمی شده است بنابراین اگرقراراست که دراین انجمن اتفاق مهمی برای بیماران کلیوی صورت بگیرد نیازمند همکاری و تعامل همگان است
شفاآنلاین>سلامت>با توجه به رویکردهای جدید انجمن حمایت از بیمارن کلیوی ایران برای کاهش مشکلات بیماران نیازمند همکاری وتعامل آحاد مردم هستیم.

به گزارش شفاآنلاین، به نقل از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت ازبیماران کلیوی ایران ، درجشن هفته حمایت ازبیماران کلیوی که شب گذشته درتالار ایوان شمس برگزار شد ،داریوش آرمان  مدیرعامل انجمن خیریه حمایت ازبیماران کلیوی ایران دراین مراسم گفت: امروزه بسیاری ازافرادی که نیازمند استفاده ازدستگاه های دیالیزی بودند با الطاف الهی و دستان شفا بخش پزشکان نجات یافته اند که این مساله اجراخروی دارد.

وی گفت: با توجه به تغییرات مدیریتی که درانجمن رخ داده است باید تحولات چشمگیرانه ای دراین انجمن صورت می گرفت که یکی از این تحولات فرآیند خدمت رسانی بی منت و صادقانه درانجمن بوده است که بیش ازهمیشه به وسیله پرسنل انجمن رعایت می شود.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت ازبیماران کلیوی ایران اظهارداشت: به منظور رسیدگی به وضعیت بیماران کلیوی کشوربازدید های مکرری به استانهای محروم<Deprived> صورت گرفته و وضعیت بیماران ازنزدیک رصد شده است ، متاسفانه امروزدستگاه های دیالیزدراقصی نقاط کشورحدود 10 برابر بیشترازعمر مفید خود کار کرده اند اما با مساعدت وزیرمحترم بهداشت وهمکاری ستاد درمان وزارت بهداشت در حال حاضر چند داروی بیماران کلیوی به شکل رایگان درآمده است .

آرمان افزود: انجمن حمایت از بیماران کلیوی<Kidney patients> ایران وارد مسیرمهمی شده است بنابراین اگرقراراست که دراین انجمن اتفاق مهمی برای بیماران کلیوی صورت بگیرد نیازمند همکاری و تعامل همگان است .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: