کد خبر: ۲۱۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 08
سرپرست سازمان اورژانس کشور نحوه خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی به زائرین امام رضا را تشریح کرد
به گزارش شفاآنلاین: دکتر پیرحسین کولیوند درباره اقداماتی که به منظور ارائه خدمات به زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر صورت می‌گیرد، گفت: در راستای خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی به زائرین امام رضا (ع)، وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور تمهیدات مورد نیاز را فراهم کرده و در این زمینه از یک ماه قبل با هدف هماهنگی بیشتر، جلساتی را با دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به گستردگی حضور مردم در مشهد مقدس، تاکنون ۲۱۸ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، ۲۵۰ دستگاه آمبولانس، ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴ فروند بالگرد و بیش از ۹۵۰ تکنیسین اورژانس، ۷۰ تیم بهداشتی و ۵۶ مرکز درمانی در این عملیات آماده به ارائه خدمات هستند.

 سرپرست سازمان اورژانس کشور با تاکید براینکه تمام تمهیدات اورژانسی و درمانی از پیش اندیشیده شده است، گفت: در حوزه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هیچگونه نگرانی وجود ندارد، چراکه علاوه بر برنامه ریزی‌های قبلی برای خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع)، از موضوع اربعین حسینی به تازگی خارج شده‌ایم و لذا می‌توانیم از آمادگی‌ها، تجارب و نقاط قوتی که در این خصوص نیز کسب شده برای خدمات رسانی به زائرین مشهد مقدس نیز بهره گیریم. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: