کد خبر: ۲۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 04
دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران در گفتگو با شفا آنلاین تشریح کرد:
شفا آنلاین- دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: بر اساس بررسی های 14 ساله سازمان غذا و داروی کشور امریکا مشخص شد که پروتزهای استاندارد وتایید شده سینه، سرطان زا نبوده و استفاده از آنها کاملأ مجاز است.
دکتر سید جواد امیری زاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب افزود: به طور کلی پروتز یا زیر عضله گذاشته می شود یا روی عضله؛ اما قراردادن آن  زیر عضله مطلوب تر است.
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ادامه داد:البته نباید فراموش کردکه دربرخی مواردنیز امکان دارد پروتز سینه عارضه های عمومی از جمله عفونت  را ایجاد کند.
وی تصریح کرد: گاهی اوقات در 5 تا 20 درصد موارد، پوسته ضخیمی دور پروتز جمع می شود که البته گرید 1 و 2 به صورت روتین دیده می شود اما ممکن است گرید 4 با درد شدید همراه شود.در واقع امکان دارد این درد یک تا دو هفته بعد از عمل جراحی باقی بماند و بعد از عادی شدن مشکل خاصی  برای فرد ایجاد نمی کند.
دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران توصیه کرد: در صورتی که خانمی از کوچک بودن سینه اش رنج می برد و این امر برای وی تبعات اجتماعی به همراه دارد، پروتز سینه بهترین راه حل این مشکل است. حال آن که اگر سایز سینه خانمی طبیعی باشد  بهتر است این کار را نکند.
امیری زاد به خبرنگار شفا آنلاین گفت: البته بسیاری از افراد با تزریق چربی که از بافت بدن فرد است  برای بزرگ کردن سینه استفاده می کردند که طی 4 - 5 سال اخیر این روش زیر سوال بود. زیرا این روش در بزرگ کردن سینه تأثیرات محدودتری می گذارد و از این رو پروتز سینه بهترین روش به این منظور است.
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی توصیه کرد: برای پروتز سینه جهت اطمینان بهتر است به جراح پلاستیک و زیبایی مراجعه شود این در حالی است که سایر جراحان هم دست به این گونه اقدامات می زنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: