کد خبر: ۲۱۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - 2018October 28
۹ تن از بیماران بستری در بیمارستان صدر نجف الاشرف با اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال احمر برای ادامه درمان در بیمارستان‌های ایران به مرز مهران اعزام شدند
شفاآنلاین>سلامت> مسئول انتقال بیماران در نجف اشرف، از انتقال ۹ بیمار بستری در بیمارستان صدر نجف الاشرف، برای ادامه درمان به بیمارستان های کشورمان خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، حکمت هاشمی،  گفت: ۹ تن از بیماران بستری در بیمارستان صدر نجف الاشرف با اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال احمر برای ادامه درمان در بیمارستان‌های ایران به مرز مهران اعزام شدند.

وی افزود: در نخستین ساعات بامداد یکشنبه ۹ تن از بیماران(patients) بستری در بیمارستان صدر نجف الاشرف برای ادامه درمان در ایران با اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال احمر به مرز مهران اعزام شدند.

هاشمی تصریح کرد: این زوار طی ۴۸ ساعت گذشته به علت عارضه‌های شکستگی دست و پا، عارضه قلبی،  ضایعه نخاعی، شکستگی دنده و قفسه سینه در بیمارستان صدر نجف الاشرف بستری شده بودند که با هماهنگی بیمه، جمعیت هلال احمر با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز، به مرز مهران اعزام شدند.

وی افزود: آمبولانس‌های اورژانس (Emergency)در نقطه صفر مرزی، مصدومین را برای ادامه درمان آنها به بیمارستان‌های ایران منتقل خواهند کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: