کد خبر: ۲۱۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018October 27
شب حادثه من سر کار بودم، برادرم در خانه ما بود که هنگام خواب احساس می‌کند صدای انفجار می‌آید اما یکدفعه به سوی آسمان پرتاب می‌شود و بعد از آن نیز بی‌هوش روی زمین می‌افتد و به بیمارستان منتقل می‌شود
شفاآنلاین>سلامت> انفجار مجتمع مسکونی در شهرستان رباط‌کریم خسارت مالی و جانی به همراه داشت. یدالله غلامی فردی است که شب حادثه انفجار یک مجتمع مسکونی در آبشناسان رباط‌کریم از طبقات بالای این واحدهای مسکونی به خیابان پرتاب شد و حالا او در بیمارستان تهران برای ادامه درمان به سر می‌برد.

به گزارش شفاآنلاین، لطف‌الله غلامی، برادر مجروح این حادثه می‌گوید: «شب حادثه من  سر کار بودم، برادرم در خانه ما بود که هنگام خواب احساس می‌کند صدای انفجار می‌آید اما یکدفعه به سوی آسمان پرتاب می‌شود و بعد از آن نیز بی‌هوش روی زمین می‌افتد و به بیمارستان(Hospital) منتقل می‌شود.»

وی گفت: «برادرم در بخش ICU است و از نواحی ستون فقرات آسیب‌دیده، صورت و دست‌هایش سوخته و سر او نیز دچار شکستگی شده است.»

غلامی در ادامه از بریده‌شدن زبان برادرش در جریان انفجار مجتمع مسکونی خبر داد و به تهران‌نیوز گفت: «پس از انفجار در واحدهای مسکونی زبان برادرم بر اثر افتادن بین دندان‌ها بریده شده و از لحاظ تکلم دچار مشکل شده است.»

این ساکن مجتمع مهر آبشناسان افزود: «پزشکان(physicians) نمی‌گذارند تا برادرمان را ببینیم و درحال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است و از آن‌جا که دفترچه بیمه وی در یکی از استان‌های غربی کشور بود، بیمارستان ۸‌میلیون تومان برای درمان برادرم از ما می‌خواهد. جمعه هفته گذشته بود که یک مجتمع مسکونی در شهرک آبشناسان در اثر نشت گاز منفجر و طی آن ۹نفر مصدوم و به ۱۰ خودرو و چهار واحد مسکونی آسیب جدی وارد شد. شهروند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: