کد خبر: ۲۱۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018October 24
خدمات دندانپزشکی در این درمانگاه شامل کشیدن دندان، پر کردن و عصب کشی است و با استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب و استاندارد توسط چهار دندانپزشک بصورت شبانه روزی و رایگان به زائران ارایه می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>مدیر درمانگاه جمعیت هلال احمر در هتل ملاک در کربلا از ارائه خدمات جدید درمانی جمعیت هلال احمر در کربلا خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، حمیدرضا اشرفی گفت:  امسال برای نخستین بار در مراسم اربعین خدمات دندانپزشکی هم در کنار سایر خدمات بهداشتی و درمانی جمعیت هلال احمر، به زائران ارایه می شود.

مدیر  درمانگاه جمعیت هلال احمر در هتل ملاک در کربلا خاطرنشان کرد: با توجه به حجم انبوه زائران و مشکلات عدیده بهداشتی و درمانی آنها جمعیت هلال احمر  برای ارتقاء و تقویت سطح خدمات رسانی به زائران  امسال خدمات دندانپزشکی را به سایر اقدامات درمانی خود افزوده است.

وی یادآور شد: خدمات دندانپزشکی<Dentistry> در این درمانگاه شامل کشیدن دندان، پر کردن و عصب کشی است و با استفاده از  لوازم و تجهیزات مناسب و استاندارد توسط چهار دندانپزشک بصورت شبانه روزی و رایگان به زائران ارایه می‌شود.

 درمانگاه جمعیت هلال احمر در هتل ملاک در مسیر ورودی زائران<Pilgrims> از نجف به کربلا قرار دارد و روزانه به صدها تن از زائران اربعین خدمات مختلف درمانی ارایه می دهد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: