کد خبر: ۲۱۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 20
تعدادی از همکاران من در پلیس راهور در خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، مرکزی و استان‌های منتهی به خوزستان برای برقراری امنیت زائران در حال خدمتگزاری هستند
شفاآنلاین>سلامت> رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس از اجرای طرح ترافیکی اربعین خبر داد و گفت:در اجری این طرح بزرگ ترافیکی ۵هزار نیروی پلیس و هزار و ۴۰۰تیم موتوری و خودرویی پلیس راهور مشارکت دارند

به گزرش شفاآنلاین، سردار تقی مهری اظهار داشت: تعدادی از همکاران من در پلیس راهور در خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، مرکزی و استان‌های منتهی به خوزستان برای برقراری امنیت زائران در حال خدمتگزاری هستند.

وی ادامه داد: این طرح در سراسر کشور به‌خصوص محورهای منتهی به مرزهای شلمچه، مهران و چذابه اجرا می شود و تا پایان تخلیه بار ترافیکی زائران(Pilgrims) اربعین و ورود آنها به کشور ادامه دارد .

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی اربعین و استقرار آن در مرز ایلام اظهار داشت:پلیس در طرح ویژه اربعین با توان صددرصدی وارد عرصه شده و درصورت همکاری شهروندان امسال هم همچون سالهای گذشته مراسم پیاده روی اربعین باشکوه و بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد .

سردار مهری گفت :حدود ۵۰۰۰ نیرو و ۱۴۰۰ تیم موتوری و خودرویی پلیس راهور در طرح اربعین مشارکت دارند و همکارانم با شناسایی مسیرهای پر تردد همه توان خود را به کار گرفته اند که زائران بدون کوچکترین معطلی در این همایش بزرگ حضور پیدا کنند .

رییس پلیس راهور ناجا بیان کرد: زائران سایر کشور‌ها برای اعزام به مراسم (Ceremony)پیاده روی اربعین حسینی از مرز‌های شرقی، شمال و شمالغربی وارد کشور می‌شوند و پلیس راهور ناجا خدمتگزار همه زائران اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: پلیس طرح ترافیک اربعین را در سراسر کشور بخصوص در مرز‌های چذابه، خرمشهر و مهران اجرا خواهد کرد. این ماموریت، یک ماموریت عشق و دل دادگی است و همه همکاران برای این اجرای آن از ماه‌ها قبل آماده هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: