کد خبر: ۲۱۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 11
سردردهای میگرنی اغلب در دو سمت سر به وجود می‌آیند اما در سردرد معمولی درد در اطراف پیشانی است، نوع درد در میگرن بصورت شدید، ضربان دار و یا تپش دار اما در سردرد معمولی فشار ملایم و کند، است
شفاآنلاین>سلامت>به دلیل شباهت دو عارضه سردرد معمولی و میگرن، افراد قادر به تشخیص دقیق این دو نیستند و نمی‌توانند نوع سردرد <Headache>خود را تشخیص دهند.

به گزارش شفاآنلاین، با توجه به این که سردردهای میگرنی تفاوت زیادی با سردردهای معمولی ندارند، در این گزارش به علائم وجود هر دو عارضه اشاره می‌کنیم تا قابل تفکیک از هم باشند؛ میگرن یک بیماری است و سردرد می‌تواند نشانه یک بیماری باشد؛ این مهمترین نفائت این دو عارضه است.

سردردهای میگرنی اغلب در دو سمت سر به وجود می‌آیند اما در سردرد معمولی درد در اطراف پیشانی است، نوع درد در میگرن بصورت شدید، ضربان دار و یا تپش دار اما در سردرد معمولی فشار ملایم و کند، است.

طول دوره سردرد میگرنی ممکن است روزها طول بکشد اما سردرد معمولی بیشتر کوتاه مدت است، در سردرد میگرنی شخص دچار تهوع و دوران سر است و معمولاً با وقوع مکرر روبروست اما سردرد معمولی نشانه دیگری ندارد که با استراحت، مصرف دارو و نوشیدن آب قابل رفع است.yjc


برچسب ها: میگرن ، سردرد ، دارو ، نوشیدن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: