کد خبر: ۲۱۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 09
یک تبعه آمریکایی 29 ساله پس از آنکه سرمهماندار از او خواست در صندلی خود مستقر شود، به خشونت متوسل شد. خدمه هواپیما به کمک مسافران موفق به مهار فرد مهاجم شدند
شفاآنلاین> اجتماعی>  نیروی هوایی هلند روز شنبه به دو فروند جنگنده اف 16 این کشور ماموریت داد تا هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت کی ال ام (KLM) را که از ابوظبی عازم آمستردام بود، اسکورت کنند. 

به گزارش شفاآنلاین: به گفته سخنگوی شرکت هواپیمایی کی ال ام، یکی از مسافران هواپیمای مسافربری با رفتار تهاجمی خود درگیری فیزیکی در داخل هواپیما ایجاد کرده بود.

 یوآنا هلموندس (Joanna Helmonds) سخنگوی این شرکت مسافری گفت: یک تبعه آمریکایی 29 ساله پس از آنکه سرمهماندار از او خواست در صندلی خود مستقر شود، به خشونت متوسل شد.
بر اساس این گزارش، سخنگوی شرکت هواپیمایی کی ال ام، اضافه کرد: « خدمه هواپیما به کمک مسافران موفق به مهار فرد مهاجم شدند».

بر اثر این درگیری فیزیکی چند مسافر به طور سطحی زخمی شدند.
به دنبال فرود هواپیما در فرودگاه آمستردام، پلیس، فرد خاطی را بازداشت کرده و به یک مرکز بیماری های روانشناختی تحویل داد تا آزمایش های لازم از او به عمل آید.
شرکت هواپیمایی کی ال ام هلند ضمن ابراز تأسف از واقعه پیش آمده تأکید کرد خدمه این هواپیما بر اساس آیین نامه عمل کرده اند.
خدمه و مسافران پرواز مذکور شکایتی علیه شهروند آمریکایی مطرح کردند.
نیروی هوایی هلند نیز تصریح کرد جنگنده های مجهز به موشک این کشور در موارد بسیار استثنایی به ماموریت اعزام می شوند.
شایان ذکر است هواپیمای ایرباس ای-300 ظرفیت حمل 250 مسافر را دارد. ایران

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: