کد خبر: ۲۱۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 09
گسترده ترین گشت عکاسی شهری کشور ، دربسیاری ازشهرهای ایران برگزارشد

شفا آنلاین:رویدادجهانی عکاسی "فتوواک" دریازدهمین سال برگزاری برای سومین سال درشهرمشهدواولین باردراستان خراسان برگزارشد .

به گزارش شفا آنلاین:به نقل از روابط عمومی کانون گسترش فن وهنرعکاسی خراسان، گسترده ترین گشت عکاسی شهری کشور ، دربسیاری ازشهرهای ایران برگزارشد.

در راستای برگزاری این گشت عکاسی شهری، کانون گسترش عکاسی خراسان طی اخذ مجوزهای لازم از دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان با حضور ۳۲۰ عکاس ، این رویدادجهانی را برای اعضای رسمی خود و عکاسان آزاد خراسانی اجرا کرد و عکاسان توانستند در گروه های مختلف و لوکیشن‌های متفاوت به مستند نگاری شهر مشهد و پنج شهر استان بپردازند. این پروژه با مدیریت‌نوشین وفادار و برنامه ریزی روزبه آَشوری، مهرزاد پاکدامن و فرشید دلارامی و علی نوروزی اجرا شد. در همین راستا تیم های آموزش، روابط عمومی و انتظامات شکل گرفت.

گفتنی است ، مهسا مقیمی، مهدیه غفوریان، فرشته کاملان، هنگامه پیروز، آنجلا وردکار و فرزانه وفادار و رضا حیدری شاه بیدک، پوریا حامد سردار و جمال سجادی در مشهد و زهره رضانژاد ، جوادپرست ، محمدعلی‌کافی ، علی‌بهمنی ، علی‌زارعی ، سلیمان گلی ، رضااسماعیل‌زاده در شهرستانهای استان به عنوان سرپرست گروهها و تیم ها با این برنامه همراه شدند.

کانون گسترش عکاسی خراسان که سه سال پیش این برنامه را در مشهد معرفی و نیز برگزار کرده بود و در سال دوم با همراه شدن نهادهای فرهنگی-دولتی این برنامه را توسعه یافته دید .
گفتنی است  گسترش و معرفی این برنامه در سطح استان و  ورود گروه عکاسان کمان به رویداد به صورت تیم ویژه نوجوانان از جمله اهداف این برنامه به شمار می رود .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: