کد خبر: ۲۱۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 05
مقامات اداره مهاجرت آمریکا قرار است پرونده سه هزار و پانصد پناهنده و ده هزار پرونده فرعی را که شامل اعضای خانواده‌‏شان می‌‏شود، مورد بررسی قرار دهد
شفاآنلاین>سلامت> حدود ۱۳ هزار و پانصد مهاجر که پیش از ماه دسامبر سال ۲۰۱۲ در آمریکا پناهنده شده‌‏اند، به دلیل احتمال دروغگویی، حالا با احتمال اخراج از آمریکا مواجه هستند.

بنا بر گزارش شفاآنلاین، مقامات اداره مهاجرت(Migration) آمریکا قرار است پرونده سه هزار و پانصد پناهنده و ده هزار پرونده فرعی را که شامل اعضای خانواده‌‏شان می‌‏شود، مورد بررسی قرار دهد.

شخصی که در آمریکا پناهنده می‌‏شود، می‌‏تواند درخواست اقامت اعضای خانواده خود را برای اقامت قانونی در این کشور دریافت کند. در صورت عدم تغییر شرایط پناهجو، وضعیت پناهندگی در آمریکا قابل ابطال نیست.

هم اکنون پرونده‌‏های پناهندگان تحت بررسی مجدد قرار گرفته است.

تحقیقاتی در سال ۲۰۱۲ توسط دادستان‌‏های فدرال در نیویورک نشان داد که حدود ۳۰ وکیل مهاجرت و مترجمان پناهندگان مظنون به تقلب در پرونده‌‏های مهاجرتی هستند و به همین دلیل است که پرونده‌‏های پناهندگی تحت بررسی مجدد قرار گرفته است.

« لارنس »، مهاجری که سال ۲۰۰۵ به شهر نیویورک وارد شد، می‌‏گوید که در حالی که برای وکیلی کار می‌‏کرد، راه و چاه‌‏های تجارت « مهاجرت تقلبی » را آموخت. یک سال بعد وی برای وکیلی دیگر با نام « لیو فنگ لینگ » شروع به کار کرد.

شغل جدید لارنس، سر هم کردن داستان‌‏های جعلی درباره مشکلاتی (Problems)غیر واقعی بود که مشتری‌‏ها متحمل شده بودند. از آنجا که اغلب مشتری‌‏ها چینی بودند، داستان‌‏ها مدعی می‌‏شدند که این افراد به دلایل سیاسی یا مذهبی مورد هدف رژیم چین قرار داشتند.

وی دست کم ۵۰۰ تا ۶۰۰ داستان جعلی ساخته است. در سال ۲۰۱۴، لیو به دلیل تقلب در پرونده‌‏ها به دو سال زندان محکوم شد و لارنس نیز به دلیل همکاری با لیو عفو مشروط گرفت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: