کد خبر: ۲۱۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 05
بکارگیری بازنشستگان در مدارس- شرکت ها، بانک ها و موسساتی که دولت در آنها سهام دارد و یا از طریق بودجه دولتی بصورت مستقیم یا غیر مستقیم در تملک در دولت می باشد ، ممنوع است
شفاآنلاین>سلامت> زهرا سعیدی، عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس:طبق گزارش‌هایی که تاکنون به ما رسیده در کشور ۸هزار نفر بازنشسته در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند و باید استعفا بدهند.قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان قابل تفسیر نیست و این قانون به صورت شفاف همه چیز را مشخص کرده است.در قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، استثنائات در نظر گرفته شده بسیار جزئی هستند.

به گزارش شفاآنلاین، بکارگیری بازنشستگان(retireds) در مدارس- شرکت ها، بانک ها و موسساتی که دولت در آنها سهام دارد و یا از طریق بودجه دولتی بصورت مستقیم یا غیر مستقیم در تملک در دولت می باشد ، ممنوع است.

این ممنوعیت شامل شرکت های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان- شرکت های تابعه صندوق های بازنشستگی کشوری- لشگری-تامین اجتماعی- صدا و سیما- شهرداری ها- هواپیمایی هما- فولاد- بانکها و... نیز میباشد.

همچنین اشتغال بکار بازنشستگان در شرکتهای تعاونی و خصوصی دارای کد بیمه(Insurance) واریزی به صندوق های بازنشستگی تامین اجتماعی یا... نیز جرم و تخلف تعاونی یا شرکت خصوصی می باشد و صندوق واریز کننده مستمری بازنشستگان میتواند به محض رویت چنین تخلفی از پرداخت مستمری بازنشسته مشغول بکار در تعاونی ها و یا شرکت های خصوصی ممانعت کند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
تو رو خدا پیگیر باشید که اجرا بشه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: