کد خبر: ۲۱۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 04
پس از هر بار مصرف محصولات دارای قند مصنوعی (قند و شکر)، گلبولهای سفید بدن یا همان نوتروفیلها از کار می افتند و ۲ الی ۵ ساعت بدن کاملا آماده آلوده شدن به هر نوع ویروس یا باکتری خواهد بود

شفا آنلاین>سلامت>پس از هر بار مصرف محصولات شکردار، گلبول‌های سفید بدن (نوتروفیلها) از کار افتاده شده و سیستم ایمنی بدن مختل می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین: شکر سیستم ایمنی بدن را از کار می‌اندازد به طوری که پس از هر بار مصرف محصولات شکردار گلبول‌های سفید بدن (نوتروفیلها) از کار می‌افتند و در بازه زمانی ۲ الی ۵ ساعت پس از مصرف این خوراکی شیرین، بدن کاملا  آلوده شدن به هر نوع ویروس یا باکتری خواهد بود.

مضرات شکر و قند برای سلامتی و بدن

1-از کار افتادن سیستم ایمنی بدن: پس از هر بار مصرف محصولات دارای قند مصنوعی (قند و شکر)، گلبولهای سفید بدن یا همان نوتروفیلها از کار می افتند و ۲ الی ۵ ساعت بدن کاملا آماده آلوده شدن به هر نوع ویروس یا باکتری خواهد بود. طبق تحقیقات مصرف محصولات محصولات حاوی قند مصنوعی، سیستم ایمنی بدن تا ۷۵٪ کارایی بدن را مختل می کند و این دقیقا بهترین زمان برای فعال شدن میکروب ها و ویروس ها است.

2- بر هم خوردن تعادل املاح و مواد معدنی بدن: قند مصنوعی ماده ای است فاقد ویتامین، مواد معدنی و فیبر، ماده ای زائد که بدن انسان قادر به هضم و جذب آن نیست، از این رو برای شکستن ساختار مولکولی آن، مجبور است از مواد معدنی موجود در بدن استفاده کند تا بتواند آن را هضم کند. در نتیجه تعادل عناصر معدنی مثل کلسیم، منیزیوم، پتاسیم، سدیم و… بر هم می ریزد.

3- ترشح بیش از اندازه هورمون آدرنالین در بدن : احساس اضطراب بیش از اندازه ، آشفتگی و بد خلقی از نتایج مصرف این خوراکی خوشمزه است.

4-شکر سبب بی حوصلگی<Impatience> است و کسانی که شکر مصرف می کند به هیچ عنوان میلی به ورزش کردن و فعالیت های بدنی ندارند.

5-شکر در کودکان سبب کاهش هوش و پایین آمدن نمره های درسی است.

6-برخلاف آنچه پزشکان به شما می گویند خوردن چیزهای چرب تری گلیسیرید را بالا نمی برد بلکه این خوردن شکر است که تری گلیسیرید را بالا می برد !

7-شکر باعث ضعف سیستم دفاعی بدن در برابر کلیه بیماریها میگردد.

8-شکر به کلیه ها آسیب می زند. عامل اصلی ایجاد سنگ کلیه مصرف شکر است.

9- عامل اصلی سنگ مثانه مصرف شکر است.yjc




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: