کد خبر: ۲۰۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 30
متاسفانه مشکلاتی زیادی در زیر ساخت‌‌‌های گردشگری سلامت وجود دارد و از طرفی ما بیشتر در حوزه تئوری‌های پزشکی کار کرده‌ایم تا مباحث عملی، هرچند بسیاری از پزشکان ایرانی در نقاط مختلف دنیا جزو اساتید برجسته و صاحب نام هستند که برای تقویت و پیشبرد گردشگری سلامت می‌توانند به ایران کمک قابل توجهی کنند تا جایگاه اصلی خودش را بدست آورد
شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: پزشکان توانمند ایرانی می‌توانند گردشگری سلامت ایران را به جایگاه اصلی خود برسانند.


به گزارش شفا آنلاین:عباسعلی پوربافرانی ، در رابطه با ضرورت توسعه گردشگری سلامت <health tourism>گفت: وزارت بهداشت درمان و آموزش کشور واحد‌های گردشگری سلامت را در شهر‌های تبریز، شیراز و اصفهان ایجاد کرده است. برای ارتقا و توسعه گردشگری سلامت در کشور لازم است دستگاه‌های زیربط همکاری و هماهنگی قابل قبولی با یک‌دیگر داشته باشند تا این حوزه آنطور که شایسته‌ی پزشکی کشورمان است در جهان خودنمایی کند.

پزشکان ایرانی می‌توانند ایران را به جایگاه اصلی خود در گردشگری سلامت برگردانند

نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه مشکلاتی زیادی در زیر ساخت‌‌‌های گردشگری سلامت وجود دارد و از طرفی ما بیشتر در حوزه تئوری‌های پزشکی کار کرده‌ایم تا مباحث عملی، هرچند بسیاری از پزشکان ایرانی در نقاط مختلف دنیا جزو اساتید برجسته و صاحب نام هستند که برای تقویت و پیشبرد گردشگری سلامت می‌توانند به ایران کمک قابل توجهی کنند تا جایگاه اصلی خودش را بدست آورد.

ورود دلالان به گردشگری سلامت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور دلالان در حوزه گردشگری سلامت خاطر نشان کرد: به علت نبود سامانه‌‌ و زیر ساخت مناسب، گردشگران به سراغ دلال‌ها می‌روند. ما در حوزه‌های قلب و چشم و جراحی پلاستیک وضعیت بسیار مناسبی داریم، همچنین نیاز کشور‌های همسایه و خاورمیانه به خدمات درمانی و پزشکی پتانسیل بسیار خوبی برای  ارتقاء گردشگری سلامت و توسعه شاخص‌های بهداشتی درمانی در اختیار ما قرار داده است. /خانه ملت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: