کد خبر: ۲۰۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 28
دکتر سید حسن هاشمی در سفر خود به استان خوزستان از پروژه در حال ساخت بیمارستان باغملک و همچنین بخش‌های مختلف مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی درجه یک شهدای هفتکل بازدید کرد
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت در سفرش به خوزستان از چند پروژه بهداشتی-درمانی در حال ساخت بازدید کرد و بخش‌های جدید بیمارستان شهدای ایذه و مرکز جامع خدمات سلامت شهرستان باغملک استان خوستان را افتتاح کرد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید حسن هاشمی در سفر خود به استان خوزستان از پروژه در حال ساخت بیمارستان باغملک و همچنین بخش‌های مختلف مرکز بهداشتی و درمانی شبانه‌روزی درجه یک شهدای هفتکل بازدید کرد.

وی در بازدید از بیمارستان<Hospital> در حال ساخت باغملک، تاکید کرد که این مراحل ساخت بیمارستان حتما باید تا دی ماه تکمیل و برای تجهیز در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر لزوم افتتاح این بیمارستان تا پایان سال جاری، افزود: برای تکمیل این پروژه که باید در سال‌های گذشته افتتاح می شد، 20 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که قطعا تامین می‌شود.

گفتنی است که این بیمارستان در زمینی با مساحت 20 هزار متر مربع و زیربنای 13500 متر مربع با ظرفیت 96 تخت مصوب در پنج طبقه در حال ساخت است و حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر بهداشت در ادامه بازدیدهایش با حضور در شهر هفتکل، از مرکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی درجه یک شهدای این شهر بازدید کرد و پس از بازدید از این مرکز، دستور بررسی وضعیت و ساخت بیمارستان محلی هفتکل را صادر کرد.

در ادامه سفر وزیر بهداشت بخش‌های جدید بیمارستان شهدای ایذه شامل بخش جدید طرح توسعه اورژانس و مراقبت‌های ویژه ICU به بهره‌برداری رسید. بر این اساس بخش آی سی یو 12 تختخوابی بیمارستان شهدای ایذه در زمینی با زیربنای 650 مترمربع افتتاح شد و اورژانس بیمارستان شهدای ایذه نیز در زمینی با زیر بنای ۱۶۰۰ متر مربع با ظرفیت ۲۲ تخت توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساخته شده است. برای ساخت اورژانس این بیمارستان، دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین با حضور وزیر بهداشت در شهر میداوود شهرستان باغملک استان خوزستان نیز مرکز جامع خدمات سلامت این شهر افتتاح شد.  این مرکز در زمینی با مساحت 7000 متر مربع و زیربنای 1050 متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ساخته شده است. در این مرکز علاوه بر 13 تخت درمانی، خدمات بهداشتی هم به مردم ارائه می‌شود.

بنابر اعلام وبدا، در این مرکز جامع خدمات سلامت<Health> شبانه‌روزی، بخش‌هایی مانند تخت‌های بستری، اتاق عمل، احیای قلبی و ریوی، داروخانه، دندانپزشکی، تسهیلات زایمانی، آزمایشگاه، بهداشت محیط، مراقبت سلامت، مبارزه با بیماری‌ها و سلامت خانواده وجود دارد. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: