کد خبر: ۲۰۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 27
تنبل‌ترین کشورها، آن‌هایی هستند که درصد بالایی از جمعیت آن‌ها نتوانند حداقل 150 دقیقه در هفته فعالیت بدنی داشته باشند
شفا آنلاین>اجتماعی>مردم کشورهایی که اکثر جمعیت آن نتوانسته‌اند در طول هفته بیش از 150 دقیقه فعالیت بدنی داشته باشند، تنبل شناخته می‌شوند، این کشورها را بیشتر بشناسید.

به گزارش شفا آنلاین: با پیشرفت تکنولوژی و بیشتر شدن گجت‌هایی که انجام کارها را برای انسان آسان می‌کند، فعالیت بدنی کمترین نقش را در برنامه روزانه زندگی اکثر جمعیت جهان دارد. تحقیقات جدیدی درباره فعالیت بدنی جمعیت افراد چند جامعه انجام شده که میزان تنبلی آن‌ها شناخته شود.

باید گفت تنبل‌ترین کشورها، آن‌هایی هستند که درصد بالایی از جمعیت آن‌ها نتوانند حداقل 150 دقیقه در هفته فعالیت بدنی داشته باشند.

مردم کشورهای پیشرفته به دلیل امکانات زیاد، از تحرک کمتری برخوردارند، در حالی که مردم کشورهای فقیر به خصوص آفریقایی به دلایلی از جمله تلاش و فعالیت برای به دست آوردن غذای مورد نیاز خود، تحرک و پیاده‌روی بیشتری دارند.

در نتیجه، می‌توان گفت پیشرفت تکنولوژی در کنار آسان کردن زندگی، عواقبی از جمله کم شدن تحرک در طول شبانه‌روز را به دنبال خواهد داشت. در ادامه اینفوگرافیکی را مشاهده کنید که تنبل‌ترین<Lazy> کشورهای جهان را به ترتیب نشان می‌دهد.

در این تحقیقات به ترتیب کویت، عربستان و عراق به عنوان تنبل‌ترین کشورهای جهان شناخته شده‌اند.yjc


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: