کد خبر: ۲۰۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - 2018September 26
آدم ها در روزهاي گرم تابستان فعال تر هستند. هوا بهتراست و خورشيد مي تابد و پياده روي و دوچرخه سواري در اين هوا مي چسبد
شفا آنلاین>سلامت>فصل سرما فصل مچاله شدن کنار شومينه و نوشيدن يک فنجان چاي داغ است. به علاوه در اين فصل به علت آفتاب کمي که مي بينيم ممکن است شرايط سلامتي چندان خوبي نداشته باشيم و اين شرايط روي سطح انرژي و سلامت ذهن مان تاثير منفي مي گذارد. به همين دليل رفتن به سفر و قدم زدن زير آفتاب به تقويت سلامتي و برگرداندن لبخند به صورت تان کمک بزرگي مي کند.

مصرف ويتامين ها را افزايش دهيد
به گزارش شفا آنلاین:زمستان فصل غذاهاي راحت است اما بايد به سلامت بدن مان هم اهميت بدهيم. بايد به اندازه کافي ويتامين مصرف کنيد. بهترين راه اين است که از کنار غذاهاي تازه بگذريد و سراغ غذاهاي يخ زده برويد. در فصل زمستان غذاهاي تازه مسافت زيادي را طي مي کنند تا به فروشگاه ها منتقل شوند. هر چه اين زمان انتقال طولاني تر باشد مواد مغذي آن ها کمتر است. پس به نظر مي رسد غذاهاي يخ زده سالم تر هستند. هر چه مواد مغذي بيشتري در برنامه غذايي خود داشته باشيد سلامت و سيستم ايمني<Immune system> بهتري در زمستان خواهيد داشت.

فعال باشيد
آدم ها در روزهاي گرم تابستان فعال تر هستند. هوا بهتراست و خورشيد مي تابد و پياده روي و دوچرخه سواري در اين هوا مي چسبد. اما در فصل زمستان به علت سرما ماندن در خانه را ترجيح مي دهند. در اين فصل با ورزش در خانه فعاليت بيشتر و تن سالم تري داشته باشيد.

به سفر زمستاني برويد
در روزهاي زمستاني که بيشتر خودتان را در فضاي گرفته خانه حبس مي کنيد به نقاط گرم و آفتابي سفر کنيد تا هم ويتامين D مورد نياز بدن را تامين کنيد و هم از سلامت ذهني برخوردار شويد.
با دوستان و خانواده از پيش برنامه ريزي کنيد

در روزهاي سرد و يخ زده زمستاني بيرون رفتن کمي سخت و چالش برانگيز است و به همين دليل مردم از دوستان و خويشاوندانشان دور مي شوند. به جاي اين که اجازه دهيد سرماي زمستان به زندگي شما غلبه کند براي بيرون رفتن و ديدار دوستان تان با آن ها از پيش برنامه ريزي کنيد.
زمستان مثل تابستان فصلي زيبا و دوست داشتني است اما در صورتي که مراقب سلامت خود باشيد. سالم بمانيد، فعال باشيد و با دوستان و خانواده در ارتباط باشيد تا با افسردگي فصلي مبارزه کرده و از اين فصل زيبا مثل تمام فصل هاي ديگر سال لذت ببريد. آریا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: