کد خبر: ۲۰۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 16
نظر به اهمیت آلودگی با شپش و ارتقای آموزش این گروه از افراد درحیطه شغلی خود، برنامه آموزش با همت واحدهای مهندسی بهداشت محیط و مبارزه با بیماری ها در سالن امام رضا(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد

به گزارش شفا آنلاین به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پیام بهداشتی آشنایی با راه های آلودگی و پیشگیری ازابتلای به شپش توسط آرایشگران از اهمیت خاصی برخوردار است را دکتر معانی مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های شهرستان سمنان در جمع صنف آرایشگران شهرستان سمنان بیان کرد.

نظر به اهمیت آلودگی با شپش و ارتقای آموزش این گروه از افراد درحیطه شغلی خود، برنامه آموزش با همت واحدهای مهندسی بهداشت محیط و مبارزه با بیماری ها در سالن امام رضا(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

بعد از تلاوت آیاتی چند ازکلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی، دکتر معانی عناوین آموزشی اپیدمیولوژی بیماری، تعریف، راه های پیشگیری، درمان، انواع شپش و اقدامات لازم هنگام مواجهه با آن را بیان نمود.

این برنامه آموزشی با پاسخگویی به سوالات مدعوین توسط مدرس مربوطه و واحد مهندسی بهداشت محیط همراه باتوزیع بروشورهای بهداشتی پایان یافت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: