کد خبر: ۲۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 26
شفا آنلاین-رییس سازمان صدا وسیما گفت، این سازمان آمادگی دارد تا با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای معرفی بیمارستان های دولتی و امکانات آنها به مردم همکاری کند.
به گزارش شفا آنلاین، «عزت الله ضرغامی» روز شنبه در حاشیه همایش هفته سلامت افزود: در حوزه بهداشت و درمان، امکانات دولتی بسیار عالی وجود دارد که هنوز به مردم معرفی نشده است.

وی ادامه داد: یکی از انتقادات وارد به صدا وسیما معرفی و تبلیغ پزشکان است که آن را نفی نمی کنیم، اما می توانیم بیمارستان ها و پزشکان و ظرفیت آنها را نیز معرفی کنیم تا مردم با این مراکز آشنا شوند.

رییس صدا وسیما گفت: می خواهیم از پزشک محوری در صدا وسیما به سمت معرفی امکانات درمانی برویم.

ضرغامی خاطرنشان کرد: ناموفق ترین حوزه شبکه های ماهواره ای، سلامت است زیرا مردم به آنها اطمینان ندارند و می توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت بر داشته ها، یکی از پیشرفته ترین روش های مدیریتی است، افزود: مدیران باید در وهله اول ظرفیت های نهاد خود را بشناسند و بتوانند آنها را بیان کنند.

رییس سازمان صدا وسیما با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت، ادامه داد: مسوولان همه حوزه ها باید اختلاف های خود را کنار گذاشته و براساس این سیاست ها، وظایف خود را انجام دهند.

وی افزود: دولت نیز به دلایل مختلف به امر سلامت توجه ویژه ای دارد و هرچند که رقم مربوط به انصراف از دریافت یار انه ها، زیاد نیست که مشکلات سلامت را رفع کند، اما آغاز خوبی برای توجه به امر سلامت بوده و جامعه توقع دارد مشکلات حوزه سلامت حل و فصل شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: