کد خبر: ۲۰۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 14
صادرات کالاهای اساسی و ضروری از تمام مرزهای کشور ممنوع است، استانداران، گمرک و دستگاه های مسئول با همکاری یکدیگر موظف هستند از خروج کالاهای اساسی جلوگیری کنند
شفا آنلاین>اجتماعی> وزیر کشور از ممنوعیت صادرات کالاهای اساسی و ضروری از تمام مرزهای کشور خبر داد و گفت: استانداران، گمرک و دستگاه های مسئول با همکاری یکدیگر موظف هستند از خروج کالاهای اساسی جلوگیری کنند.

به گزارش شفا آنلاین:عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با قاچاق سوخت اظهار داشت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا<smuggling goods> و ارز هم با تشکیل کارگروهی تصمیم کامل و جامعی نسبت به مصرف سوخت خودروهای سنگین داخلی و ترانزیت تهیه و ارائه کند.

نماینده رئیس جمهوری در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به گزارش ارائه شده درباره مصرف سوخت لنج ها در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و نحوه تعیین قیمت سوخت آنها افزود: لنج هایی که در داخل آب‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند از قیمت مصوب داخلی سوخت<Fuel> بهره مند خواهند شد.

نماینده رئیس جمهوری در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اضافه کرد: در شهرها و روستاهایی که پوشش کامل گاز وجود دارد، وزارت نفت مکلف شد نسبت به نحوه تامین سوخت و مدیریت آن اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نیروهای انتظامی و امنیتی نسبت به خروج کالا و فرآورده های سوختی از مرزها مراقبت و کنترل های بیشتر و جدی تری داشته باشند؛ همچنین دبیر مناطق آزاد ظرف یک هفته آینده برنامه مشخصی به منظور جلوگیری از خروج کالاهای اساسی و ضروری در مناطق آزاد ارائه کند.

رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه صادرات از مبادی رسمی برقرار است، گفت: صادرات کالاهای اساسی و ضروری از تمام مرزهای کشور ممنوع است، استانداران، گمرک و دستگاه های مسئول با همکاری یکدیگر موظف هستند از خروج کالاهای اساسی جلوگیری کنند.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: