کد خبر: ۲۰۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 12
خروپف ممکن است بیانگر مشکلی در بدن شما باشد و بدن با این رفتار، در خصوص وجود مشکلی در سلامت فرد هشدار می دهد. به طور مثال در سنین جوانی، خروپف نشانه‌ فشار خون بالاست، عارضه ای که بیشتر در مرد‌ها دیده می شود و دلایل علمی زیادی دارد
شفا آنلاین>سلامت>خروپف عارضه‌ای است که تمامی افراد دنیا از آن هراس دارند، در یک کلام هیچ کس دوست ندارد هنگام خوابیدن صدای خروپف کسی آزارش دهد.

به گزارش شفا آنلاین:خروپف<Snoring> ممکن است بیانگر مشکلی در بدن شما باشد و بدن با این رفتار، در خصوص وجود مشکلی در سلامت فرد هشدار می دهد. به طور مثال در سنین جوانی، خروپف نشانه‌ فشار خون بالاست، عارضه ای که بیشتر در مرد‌ها دیده می شود و دلایل علمی زیادی دارد.

در هنگام نفس کشیدن، هوا وارد دهان و سوراخ‌های بینی شده، سپس از طریق نای وارد گلو و ریه می‌شود. پروسه ای که در آن هوا با عبور از چند ساختار شامل زبان، سقف دهان، زبان کوچک و لوزه وارد بدن می شود.

ماهیچه‌های گلو در حالت طبیعی ساختاری سخت و سفت دارند و در زمان خواب با تغییر وضعیت، نرم و ریلکس شده و به استراحت می روند. این ریلکسی در بعضی از افراد به حدی می رسد که حفاظت از ساختار‌ها را با مشکل مواجه کرده و باعث انسداد راه‌های هوایی و لرزش سقف دهان با عمل دم و بازدم و در نتیجه ایجاد صدای خروپف می‌شود.

برای درمان این بیماری راه حل هایی ارائه شده است که در اینفوگرافی ذیل مشاهده می کنید.yjc




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: