کد خبر: ۲۰۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 12
وضعیت داروسازی کشور را چه از لحاظ داروخانه و چه از لحاظ صنعت و تجارت مطلوب نمی‌دانم. داروسازی، داروخانه و صنعت دارویی در حال حاضر به شدت گرفتار آشفتگی و بی‌برنامگی و بی‌سیاستی است
شفاآنلاین>سلامت> رئیس انجمن داروسازان تهران گفت: «متاسفانه یک سیاست بلندمدت دارویی که مدیران دانشگاه و صنعت دارو بتوانند مطابق آن برنامه‌های کاری خود را تعیین کنند در کشور وجود ندارد.»

به گزارش شفاآنلاین، سید حمید خوئی گفت: «وضعیت داروسازی(Pharmacy) کشور را چه از لحاظ داروخانه و چه از لحاظ صنعت و تجارت مطلوب نمی‌دانم. داروسازی، داروخانه و صنعت دارویی در حال حاضر به شدت گرفتار آشفتگی و بی‌برنامگی و بی‌سیاستی است.»

وی افزود: «هیچ‌کس نمی‌تواند تصویر روشنی از آینده شغلی خود داشته باشد و سیاست‌ها به‌سرعت تغییر می‌کنند؛ عوامل تهدیدکننده بیرونی و درونی ثبات بازار دارویی و خدمات دارویی را دچار تکانه‌های جدی می‌کند.»

رئیس انجمن داروسازان تهران گفت: «متاسفانه این وضعیت میل داروسازان جوان را به مهاجرت افزایش می‌دهد، زیرا دچار یک بلاتکلیفی در برابر آینده شغلی خود هستند. صرف‌نظر از شرایط دشواری که در چرخه توزیع و عرضه دارو ایجاد شده متاسفانه یک سیاست بلندمدت دارویی که مدیران دانشگاه و صنعت دارو(medicine) بتوانند مطابق آن برنامه‌های کاری خود را تعیین کنند در کشور وجود ندارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: