کد خبر: ۲۰۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 10
دادگاه تجدید نظر با رسیدگی به تجدید نظرخواهی متهم و وکیل مدافع وی با رد تجدیدنظرخواهی، رأی دادگاه بدوی را عیناً تأیید کرد
شفاآنلاین>سلامت> رئیس دادگستری استان تهران از تأیید حکم ناظم مدرسه شهرک غرب خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، غلامحسین اسماعیلی گفت: دادگاه (Court)تجدید نظر با رسیدگی به تجدید نظرخواهی متهم و وکیل مدافع وی با رد تجدیدنظرخواهی، رأی دادگاه بدوی را عیناً تأیید کرد.

وی افزود: مشارالیه برابر رأی صادره به تحمل ۱۰ سال حبس و۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است. مجازات تعیین شده حداکثر مجازات قانونی برای اتهامات انتسابی به متهم بوده و هیچگونه تخفیفی در مورد وی اعمال نشده است.

هفتم خرداد ماه امسال بود که یکی از سایت‌های خبری، از آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران از سوی ناظم مدرسه خبر داد، خبری که به‌ سرعت در فضای مجازی پیچید و به‌ دنبال آن، فیلم‌هایی از ناظم مدرسه منتشر شد.

به‌دنبال انتشار این خبر، رهبر معظم انقلاب طی نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه دستور داد پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود.

رئیس قوه قضائیه هم به‌ دنبال دستور رهبر معظم انقلاب، طی نامه‌ای به رئیس‌کل دادگستری استان تهران دستور داد در اسرع وقت نسبت به رسیدگی قانونی به پرونده مربوط به حادثه تکان‌دهنده یکی از مدارس غرب تهران اقدام کند.

نهم خرداد امسال، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در ارتباط با این پرونده گفت: از روزی که خبر مربوط به این حادثه تلخ را شنیدیم، موضوع را پیگیری کرده و پس از ارجاع پرونده به دادسرا، بلافاصله متهم توسط پلیس به دادسرا تحویل داده شد و با ادامه یافتن تحقیقات از متهم(Accused)، قرار وی به بازداشت تغییر کرد.

جعفری دولت‌آبادی در رابطه با تعداد شکایات صورت‌گرفته نیز گفت: در مطبوعات ملاحظه کردم که تا رقم ٣٦ مورد اعلام شده، اما طبق آخرین خبرها که بنده داشتم ١٥ مورد بوده است، البته ممکن است بیشتر هم باشد.

22 خرداد دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ناظم مدرسه معین با چهار عنوان اتهامی خبر داد و گفت: در گام نخست 15 نفر از والدین دانش‌آموزان این مدرسه شکایت خود را نسبت به ناظم مدرسه اعلام کردند و در نهایت هشت نفر در دادگاه حضور یافتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: