ارجاع بیماران در بیمارستانهای دولتی به خارج از بیمارستان تخلف است و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت میتوانند مراتب شکایت خود را به دانشگاههای علوم پزشکی یا ادارات کل بیمه سلامت استانها منعکس کنند
شفاآنلاین>سلامت> یک مسؤل سازمان بیمه سلامت درباره برخی اظهارنظرها درخصوص تعیین سقف هزینه برای بیمارستانها توضیحاتی ارائه کرد و گفت: خط قرمز سازمان بیمه سلامت، رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات است.
به گزارش شفاآنلاین، محمد هاشمی با بیان اینکه رعایت قانون بودجه کل کشور مورد تاکید سازمان بیمه سلامت است، اظهار داشت: ارجاع بیماران در بیمارستانهای دولتی به خارج از بیمارستان تخلف است و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت میتوانند مراتب شکایت خود را به دانشگاههای علوم پزشکی یا ادارات کل بیمه سلامت استانها منعکس کنند.مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه(Insurance) سلامت افزود: در صورت ارائه شکایت بیمه شدگان، بدیهی است که با متخلفین بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.هاشمی تاکید کرد: خط قرمز سازمان بیمه سلامت، رضایت بیمه شدگان در دریافت خدمات بهداشتی و درمان است و بر اساس تاکید وزیر بهداشت(Health)، کاستی در ارائه خدمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست.مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: رسانهها همواره در راستای اطلاع رسانی صحیح به بیمه شدگان و مردم در کنار سازمان بیمه سلامت قرار داشتند و انتظار میرود اطلاع رسانی مطلوب در این زمینه نیز انجام شود.تسنیم