کد خبر: ۲۰۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 07
این آتش‌سوزی در ارتفاعات مرتع ایلرود روستای هریجان رخ داد
شفا آنلاین>حوادث>رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس از وقوع دو فقره آتش‌سوزی در جنگل‌های روستای ورازان این شهرستان خبر داد.

‌به گزارش شفا آنلاین:مهرداد خزایی پولبا اشاره به وقوع دو فقره حریق در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی، اظهار کرد: این آتش‌سوزی در ارتفاعات مرتع "ایلرود" روستای هریجان رخ داد.

وی تصریح کرد: نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان چالوس به همراه تعدادی از دامداران منطقه برای اطفاء حریق به منطقه اعزام شدند.

صبح امروز نیز یک فقره آتش سوزی<fire>در مرتع قروق روستای ورازان در منطقه کجور به وقوع پیوست که نیزوهای منابع طبیعی برای اطفای حریق به منطقه اعزام شدند.

محرمعلی دیلم صالحی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کجور نیز گفت: ساعت 10 صبح امروز خبر یک فقره آتش‌سوزی در منطقه قروق مرتع ورازان که جزء حوزه قضایی شهرستان نور است، گزارش شد که بلافاصله نیروهای منابع طبیعی منطقه کجور و نیز دامداران منطقه به محل وقوع رفتند و عملیات اطفا حریق آغاز شد.


وی خاطرنشان کرد: با کمک دامداران این آتش سوزی که سطحی و به حدود ۶۰۰ متر خسارت وارد کرد مهار و خاموش شد.

دیلم صالحی افزود: با توجه به گرمای هوا و برای حصول اطمینان از مهار و خاموش شدن کامل آتش‌سوزی، تعدادی از نیروهای منابع طبیعی و دامداران در منطقه حضور دارند.ایسنا‌
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: