کد خبر: ۲۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 22
معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- همزمان با برگزاري جلسه شب گذشته مسولان وزارت بهداشت ونظام پزشكي درباره تعیین تعرفه های بخش خصوصی، معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی به بیان جزئیاتی دراين باره پرداخت.

دکتر محمد جهانگیری در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر افزود:در اين جلسه كه کارشناسانه و مبتنی بر تبادل نظر بود در خصوص تعيين وميزان تعرفه های سلامت کشور برای داشتن عدالت بیشتر در خدمات سلامت بحث شد.

وی تصریح کرد: در مورد این که چگونه برای تعرفه ها مولفه های متفاوتی را تطبیق دهیم به علاوه این که چطور می توانیم با تعرفه های واقعی خدمات با کیفیت تری داشته باشیم بحث هاي كارشناسي صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طی جلسه ای که امشب در شورای عالی بیمه برگزار می شود میزان تعرفه ای که به بخش های خصوصی تخصیص می یابد مشخص خواهد شد.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی با بیان این که به طور قطع در بخش تعرفه های خصوصی رشد بالایی نخواهیم داشت تأکید کرد: به نظرمي رسد رشد 20 تا 30 درصدی تعرفه ها در همه عرصه ها دیده می شود.

وی یادآور شد: البته هنوز به توافق قطعی نرسیده ایم و بنده هم به طور قطعی نمی توانم بگویم که 20 تا 30 درصد افزایش تعرفه در بخش خصوصی خواهیم داشت یا نه!

جهانگیری نتايج جلسه برگزار شده را خوب توصيف كرد و افزود: بحث اصلی ما این بود که با رویکردهای متفاوتی به ابعاد موضوع نگاه شود تا بتوانیم همه مسائل به ویژه کیفیت ارائه خدمات را مدنظر قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مسائلی نظیر رعایت حقوق بیماران و جامعه پزشکی لحاظ شد و در نهایت مبانی تعرفه و مسائل آن مورد بررسی قرار گرفت.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اينكه امشب در شورای عالی بیمه بحث تعرفه ها مطرح می شود گفت:به طورقطع بايد بتوانیم کیفیت را در حد معقول حس کنیم تا با توجه به مشکلات حاکم بر سطح جامعه حجم زیادی از مشکلات بر دوش مردم اضافه نشود ويارانه پرداختي ازجيب جامعه پزشكي به مردم نيزكاهش يابد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دکتراردلان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
5
0
انشائ اله این مشکل تعرفه هایکباربرای همیشه حل شود تا مردم وجامعه پزشکی اینقدرگرفتاروسردگم نباشند و......
پزشک داخلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
4
0
شما رابه خدابه فكرمردم وپزشكان زحمتكش واقعي باشيد.با اين وضع چيزي عوض نمي شه به خدا!
پزشک ر رادیولوژیست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
8
بخش دولتی 44درصد بخش خصوصی 20درصد؟تا بخش خصوصی ورشکست نشه دولت و مداخله هاش تمامی نداره
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: