کد خبر: ۲۰۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 19
هفته گذشته همسرم برای انجام زایمان طبیعی به یکی از بیمارستان‌های شیراز مراجعه کرد، اما به او اعلام کردند زایمان طبیعی امکان‌پذیر نیست و باید به اتاق عمل برود
شفاآنلاین>سلامت> مرد شیرازی که مدعی است روده‌های همسرش هنگام عمل «سزارین» در بیمارستان سوراخ شده از پزشک معالج شکایت کرد.

به گزارش شفاآنلاین، این مرد جوان اظهار داشت: هفته گذشته همسرم برای انجام زایمان طبیعی به یکی از بیمارستان‌های شیراز مراجعه کرد، اما به او اعلام کردند زایمان طبیعی امکان‌پذیر نیست و باید به اتاق عمل برود.

پس از دو روز بستری در بیمارستان(Hospital)، عمل سزارین انجام شد و پس از خروج همسرم از اتاق عمل در حالی که او قبل از عمل هیچ مشکل و دردی نداشت، با درد شدید و بزرگی شکم مواجه شد که از پزشکان و مسئولان بخش خواستار بررسی این موضوع شدیم، اما پاسخ‌ درستی دریافت نکردیم. در نهایت پس از گذشت سه شبانه‌روز و پیگیری‌های انجام‌شده، آزمایش و بررسی‌های لازم صورت گرفت و مشخص شد خطا مربوط به پزشک بوده که در زمان انجام عمل سزارین قصور و بی‌توجهی کرده و روده بیمار را سوراخ کرده است.

وی گفت: دوباره همسرم تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر نیز در بیمارستان بستری است.وی بیان کرد: این تخلف پزشک معالج باعث ضربات و لطمات جبران‌ناپذیری به همسرم شده و با وجود شکایت‌های صورت‌گرفته کسی در این زمینه پاسخگو نیست و حتی خلاصه پرونده بیمار(Patient) را برای پیگیری حقوقی و قضایی در اختیار ما قرار نمی‌دهند.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: