کد خبر: ۲۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 21
دكترخسرونيا تشريح كرد:
شفا آنلاین- رئیس بیست و پنجمین کنگره سالیانه جامعه پزشکان داخلي گفت: این کنگره از 30 اردیبهشت سال جاری تا 2 خرداد در مرکز همایش های رازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شفا آنلاين ،دکتر ایرج خسرونیا در نشست خبري صبح امروز ضمن اعلام این خبر افزود: در این کنگره نیمه بین المللی حدود هزار و 500 تا دو هزار نفر شرکت می کنند.

وی با بیان این که بیش از 100نفر از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی در این کنگره شرکت خواهند کرد ادامه داد: همچنین از اساتید امریکایی و اروپایی هم دعوت به عمل آمده كه البته ویزای آنها به دلیل وجود مشکلاتي هنوز صادر نشده است.

رئیس کنگره تصریح کرد: از 260 مقاله ای که فرستاده شد حدود 230 مقاله آنها انتخاب شد که 60 مقاله به صورت گزارش و ما بقی به صورت پوستر ارائه خواهند شد.

وی با بیان این که وزارت بهداشت به پزشکان شرکت کننده در این کنگره 17.5 امتیاز بازآموزی تخصیص داده است گفت: این کنگره 4 سخنران اصلی دارد و اساتید برجسته به بیان بیماری های متابولیک و مسائل و مشکلات جامعه می پردازند.

رئیس دادگاه بدوی نظام پزشکی تهران افزود: 8 سمپوزیم با حضور اساتید دانشگاه های علوم پزشکی در قالب پرسش و پاسخ نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که 2 کارگاه آندوسکوپی و کولونوسکوپی جهت آشنایی پزشکان شهرستانی در این کنگره ارائه خواهد شد خاطرنشان کرد: زیرا تعداد فوق تخصص های داخلی ما در شهرستان ها کم است و متخصصین داخلی در شهرستان های مرزی این کار را انجام می دهند.

دکتر خسرونیا با بیان این که کنگره از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر به مدت 4 روز برگزار خواهد شد اظهار داشت:از وزیر بهداشت ومديران ارشد و اعضای هيات مديره سازمان نظام پزشکی نيز جهت شرکت در افتتاحیه دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به این که امیدواریم برگزاری این کنگره راهگشای مشکلات جامعه پزشكان متخصص داخلي ومردم باشد بیان کرد: پیشنهاد می كنيم مسولان وزارت بهداشت به جای هفته سلامت سال سلامت انتخاب كنند. زیرا هفته سلامت مانند هفته‌های دیگر به سرعت می‌گذرد و با توجه به مشکلاتی که در زمینه سلامت جامعه داریم بهتر است سال سلامت داشته باشیم.

عضوهيات مديره نظام پزشكي تهران یادآور شد: به نظر می رسد با توجه به شایسته سالاری حاکم در وزارت بهداشت و بودجه های تخصیص یافته بتوانیم مشکلات سلامت مملکت را کاهش دهیم.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نالين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
0
1
با سلام و خسته نباشيد
آيا فرمت خاصي براي پوستر در سايت هست؟ يا در هر فرمت پوستري ميشه ارائه داد؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: