کد خبر: ۲۰۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 15
شبکه فن بازار ملی ایران با اجرای برنامه های مختلف از جمله نمایشگاه ها در تلاش است تا گام عملی برای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان بردارد
شفا آنلاین>سلامت> نشست بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی دیروز و امروز در پارک فناوری پردیس برگزار شد و 45 شرکت دانش بنیان فعال در این حوزه دستاوردهای خود را ارائه کردند.

به گزارش شفا آنلاین:دبیر شبکه فن بازار ملی ایران گفت: شبکه فن بازار ملی ایران با اجرای برنامه های مختلف از جمله نمایشگاه ها در تلاش است تا گام عملی برای توسعه بازار<Market development> شرکت های دانش بنیان بردارد.

«محسن علی اکبریان» اظهار داشت: 45 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه جانبی نشست بهره برداری از فناوری های داخلی حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی، برخی از تکنولوژی های مرتبط با خدمات درمانی خود را طی 2 روز ( 23 و 24 مرداد ماه ) در معرض دید علاقمندان قرار دادند. این نمایشگاه به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه بازارهای آنها برپا شده است.

وی افزود: شرکت های حاضر در این مراسم در حال معرفی دستاوردهای خود به فعالان بخش های دولتی و خصوصی هستند تا زمینه های لازم برای توسعه بازار آنها فراهم شود.

علی اکبریان بر لزوم توسعه صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان این حوزه تاکید کرد و گفت: برخی از شرکت های دانش بنیان به موفقیت هایی در این زمینه دست پیدا کرده اند.

همچنین دبیر اجرایی نشست بهره برداری از فناوری های داخلی در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی به استقبال مناسب شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی از این نشست اشاره کرد و گفت: شرکت های دانش بنیان از مناطق مختلف از جمله مازندران، خراسان رضوی، تهران و قشم آخرین تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

آلاله نیکخواه به برگزاری کارگاه اموزشی استاندارد مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی ( ایزو 13485 ) اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت فضا، امکان حضور 45 شرکت دانش بنیان در این مراسم فراهم شد.

مرکز فن بازار ملی ایران با هدف آشنایی مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی با محصولات دانش بنیان و فناوری‌ های داخلی این حوزه و عرضه محصولات و فناوری به مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی، نشستی را با موضوعات تجهیزات و ملزومات پزشکی - تجهیزات آزمایشگاهی - تجهیزات دندانپزشکی - تجهیزات و لوازم هتلینگ بیمارستانی - لوازم مصرفی پزشکی - فناوری زیستی برگزار کرده است.

دومین همایش بین المللی بیمارستان هوشمند - راهکاری عملیاتی نیز همزمان با نشست بهره برداری از فناوری های داخلی حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی در سالن همایش های سراج پارک فناوری پردیس برگزار شد.

این رویداد علمی در کنار افزایش سطح دانش متولیان بیمارستانی، فرصتی مناسب برای فراهم شدن بسترهای بیمارستان هوشمند است.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: