کد خبر: ۲۰۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 12
در مراسمی که ظهر یکشنبه در محل سازمان داوطلبان هلال احمر برگزار شد، یک دستگاه سی تی اسکن که توسط یک نیکوکار تهرانی به بیمارستان فوق تخصصی نورافشار جمعیت هلال احمر، اهدا شد
شفا آنلاین>سلامت.یک دستگاه سی تی اسکن توسط یک نیکوکار تهرانی، به بیمارستان فوق تخصصی نورافشار جمعیت هلال احمر، اهدا شد.

به گزارش شفا آنلاین:در مراسمی که ظهر یکشنبه در محل سازمان داوطلبان هلال احمر برگزار شد، یک دستگاه سی تی اسکن که توسط یک نیکوکار<Goodman> تهرانی به بیمارستان فوق تخصصی نورافشار جمعیت هلال احمر، اهدا شد.

در ابتدای این مراسم، احمد هوشنگی رئیس هیات مدیره خیریه بیماران صعب العلاج استان تهران، با اشاره به حمایت از ۱۲۰۰ بیمار صعب العلاج، گفت: این دستگاه سی تی اسکن توسط آقای خضرایی خریداری شده است.

وی همچنین از تجهیز بخش دیالیز و ام آر آی بیمارستان نورافشار با کمک خیرین خبر داد و افزود: دستگاه سی تی اسکن با دلار ۳۲۰۰ تومانی به قیمت ۱.۹۲۰ میلیارد تومان خریداری و تحویل بیمارستان شده است.

در ادامه دکتر محمد نعیمی پور رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، ضمن تقدیر از اقدام ارزنده فرد نیکوکار، اظهارداشت: این دستگاه در حال حاضر در مرحله نصب و راه اندازی قرار دارد و ظرف چند هفته آینده به بهره برداری می رسد.

حبیب درگاهی سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر، نیز بر آمادگی این سازمان در انجام امور عام المنفعه تاکید کرد و افزود: خیرین و نیکوکاران بدانند که هیچ مانعی در مسیر کارها و اقدامات آنها برای کمک به محرومان و نیازمندان و رفع کمبودها در بخش های مختلف جامعه وجود ندارد.مهر


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: