کد خبر: ۲۰۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - 2018August 11
کلیه های زنده یاد داریوش اسکندری 47 ساله که به علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران کلیوی 47 ساله از شیراز و 60 ساله از زرقان و کبد وی به بیمار کبدی 28 ساله از تبریز اهدا شد
شفا آنلاین>سلامت>مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان فارس گفت: اعضای دو شهروند شیرازی که دچار مرگ مغزی شده بودند به بیماران منتظر در لیست پیوند در استان های فارس، همدان و آذربایجان شرقی اهدا شد.

به گزارش شفا آنلاین،به نقل از روابط عمومی انجمن، نادر معینی اظهار داشت: کلیه های زنده یاد داریوش اسکندری 47 ساله که به علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران کلیوی 47 ساله از شیراز و 60 ساله از زرقان و کبد وی به بیمار کبدی 28<Hepatitis patient> ساله از تبریز اهدا شد.

نایب رئیس هیات مدیره انجمن بیماران کلیوی کشور افزود: همچنین کبد شادروان فرنگیس اسماعیل قربانی 77 ساله ساکن شیراز که بر اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود به بیمار کبدی 54 ساله ساکن ملایر اهدا شد.

معینی ادامه داد: انجمن خیریه<Charity> حمایت از بیماران کلیوی و بخش پیوند اعضای بیمارستان نمازی شیراز قدردان نگاه انسان دوستانه خانواده های این دو زنده یاد هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: